دانلود و خرید کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری گرگ مارشال ترجمه لیلی طباخیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری

کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری اثری از از گِرگ مارشال است که با ترجمه لیلی طباخیان، مسعود مجرد کاهانی، حمیده موسوی چرندابی و حسین جهان تیغ ثمره در انتشارات نسل روشن به چاپ رسیده است.

دربارهٔ کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری

 کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری به شما بازاریابی را به طور کامل آموزش می‌دهد. بازاریابی در تعریف رسمی انجمن بازاریابی آمریکا عبارت است از فعالیت مجموعه‌ای از مؤسسات و فرایندها برای خلق، برقراری ارتباط، تحویل و مبادلهٔ پیشنهاداتی که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکا و در مقیاس بزرگتر، جامعه ارزشمند است.

بازاریابی به عنوان رشته‌ای برای مطالعه، چیزهای زیادی برای یاد دادن به دیگران دارد. علاقهٔ شما در هر حوزه‌ای باشد؛ چه داخل و چه خارج از تجارت، بازاریابی به شما مربوط خواهد شد و اگر آن را فرابگیرید مجموعه‌ای از دانش‌ها و مهارت‌ها خواهید بود که هم عملکرد شغلی خود را ارتقا می‌دهید و هم عملکرد تیمتان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهید.

 کتاب حاضر ابتدا دربارهٔ خود بازاریابی صحبت می‌کند و برخی ادراکات و کلیشه‌های غلط مربوط به آن را روشن می‌کند. در فصل دوم به سراغ واقعیت‌های بازاریابی در محیط‌های تجاری امروز می‌رود و عناصر برنامه‌ریزی و استراتژی بازاریابی را تشریح می‌کند. 

فصل سوم به موضوع بدون مرز بودن بازاریابی می‌پردازد و بازارهای در حال ظهور منطقه‌ای و چندملیتی را بررسی می‌کند. فصل چهارم مخصوص مدیریت ارتباط با مشتری است. چیستی ارتباط با مشتری، چرخهٔ فرایند ارتباط با مشتری، مزایای بازاریابی مشتریان و نکات مهم دیگری در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری در این فصل مطرح می‌شود. فصل پنجم کتاب به مدیریت اطلاعات بازاریابی می‌پردازد؛ تصمیم‌گیری‌های خوب بازاریابی، سیستم اطلاعاتی بازار، فرایند تحقیقات بازاریابی و چالش‌های تحقیقات بازار در بازارهای جهانی از مباحث مهم این فصلند. موضوع شناخت مشتری و شناخت رقبا در فصل ششم مطرح می‌شود و فصل هفتم به محصول و ساخت برند می‌پردازد. 

کتاب مدیریت بازار و اطلاعات مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به فراگیری بازاریابی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان