دانلود و خرید کتاب چارچوب ۲ رضامراد صحرائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چارچوب ۲

کتاب چارچوب ۲ برای فارسی‌آموزان سطح میانی و فوق‌میانی نوشتهٔ رضامراد صحرائی، مرضیه سادات اعتمادالاسلامی، اکرم بیگم حاجی سیدرضائی، شهناز احمدی قادر و لیلا کیاشمشکی است. این کتاب از مجموعهٔ چارچوب انتشارات آزفا وابسته به بنیاد سعدی است که برای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان منتشر شده است.

بنیاد سعدی مؤسسه‌ای است که با هدف گسترش زبان فارسی در جهان تأسیس شده است و وظیفۀ آموزش این زبان را به فارسی‌آموزان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از ایران بر عهده دارد. طبق بند نهم مادۀ دوم اساسنامۀ بنیاد، «تألیف و تولید کتاب، نرم‌افزار، منابع و وسایل آموزشی و کمک آموزشی زبان و ادبیات فارسی به زبان‌های مختلف جهان و حمایت از تولید این منابع و محصولات» یکی از وظایف بنیاد سعدی است. بنابراین بنیاد، از آغاز تأسیس، تألیف کتاب‌های درسی گوناگون را در دستور کار خود قرار داده است.

درباره مجموعه چارچوب ۲

مجموعهٔ چارچوب با هدف آموزش زبان فارسی بر پایهٔ آموزش دستور زبان، در ۲ جلد تألیف شده‌است؛ یعنی هدف اصلی کتاب آموزش دستور زبان فارسی است، البته برای آموزش آن بر نقش و کاربرد ساخت در ارتباط زبانی قبل از آموزش مستقیم دستور تمرکز می‌شود. جلد یک این مجموعه اولین بار در سال ۱۳۹۷ توسط نشر خاموش چاپ شده‌است و ویراست اول آن در سال ۱۳۹۹ و توسط انتشارات آزفای بنیاد سعدی به چاپ رسیده‌است. جلد اول تألیف رضامراد صحرائی، مرضیه‌سادات اعتمادالاسلامی، اکرم بیگم حاجی سیدرضایی و شهناز احمدی‌قادر، جهت آموزش در سطح مقدماتی و پیش‌میانی است. این جلد یک این مجموعه با ۱۲ فصل و مجموعاً ۳۵ درس به رشتهٔ تحریر درآمده‌است.

 جلد ۲ چارچوب اولین بار در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات آزفا و به نویسندگی رضامراد صحرائی، مرضیه‌سادات اعتمادالاسلامی، اکرم بیگم حاجی سیدرضایی و شهناز احمدی‌قادر و لیلا کیاشمشکی، جهت آموزش در سطوح میانی و فوق‌میانی به چاپ رسیده‌است. جلد ۲ مشتمل بر ۸ فصل و مجموعاً ۲۵ درس است. هر دو جلد دارای فایل صوتی هستند. این مجموعه می‌‎تواند به‌عنوان کتاب کمک‎‌آموزشی در کنار کتاب‌های عمومی نیز تدریس شود. مجموعهٔ چارچوب مخاطب خاص ندارد و فارسی‌آموزان بزرگسال و نوجوان هر دو می‌‎توانند مخاطب این کتاب‎‌ها باشند. 

خواندن کتاب چارچوب ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مربیان و اساتید آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۵۰۰
۴۲,۷۵۰
۵۰%
تومان