دانلود و خرید کتاب شهر هوشمند رناتا پائولا دامری ترجمه موسی کمانرودی کجوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شهر هوشمند

کتاب شهر هوشمند حاصل ویراستاری رناتا پائولا دامری و کامیل رزنتال سابروکس و ترجمهٔ موسی کمانرودی کجوری و افشار حاتمی و مظهر احمدی و حسن آهار و سامان حیدری است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شهر هوشمند

 موضوع شهر هوشمند به‌دلیل اینکه حوزه‌های مختلفی از سرمایهٔ فیزیکی تا سرمایهٔ اجتماعی و فکری را در بر می‌گیرد، پیچیده است. کتاب شهر هوشمند درمورد چگونگی ایجاد ارزش عمومی و اقتصادی با فناوری پیشرفته در فضای شهری سخن گفته است. این کتاب مجموعه‌ای از مهم‌ترین مطالعات نوشته‌شده دربارهٔ شهرهای هوشمندِ اروپا را با یکدیگر تطبیق داده و در کوشیده است تا این نکته را که آیا واقعاً شهر هوشمند ظرفیت ایجاد ارزش عمومی برای شهروندان دارد یا خیر، دریابد.

خواندن کتاب شهر هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد شهر هوشمند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شهر هوشمند

«....شهرهای هوشمند در حال گذار از دوره جوانی خود هستند، اما برای گسترش بهترین عملکردهای گردآمده در پیاده‌سازی پیشگام این شهرها در سراسر جهان و افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌های-مالی و البته سیاسی، اجتماعی و انسانی-پروژه‌های هوشمند نیاز به رسیدن به مرحله بلوغ دارند. دولت‌های محلی همراه با کسب و کارها، دانشگاه‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و شهروندان باید کارهای خود را برای ارائه حداکثر مزایا به هر کس به اشتراک بگذارند، به‌طوری که شهر هوشمند را بتوان شهری جامع و فراگیر در نظر گرفت. تمام این مباحث در این کتاب بررسی شدند و مبنایی استوار برای مطالعات بیشتر در مورد تمام آن‌ها ایجاد نموده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۱ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۱ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان