دانلود و خرید کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم حمید شیرمحمدی یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم اثر حمید شیرمحمدی یزدی

کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم

کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم نوشتۀ حمید شیرمحمدی یزدی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم

با سرعت بسیار بالای جهش تکنولوژی و افزایش تولید انواع مختلف دستگاه‌های مصرف‌کننده برقی بهتر آن است که همراه با این تغییرات ساختارهای برقی ساختمان‌ها نیز به‌روز شود، ولی به‌دلیل هزینه‌های بالای اقلام موردنیاز و نیز دردسرهای نوسازی بنا، بیشتر ساختمان‌ها با همان ساختار قدیمی برق خود در حال ارائهٔ خدمات به وسایل جدید برقی هستند. این خود یکی از عوامل ایجاد مشکلات برقی در ساختمان است. با این شرایط، داشتن دانش در زمینهٔ عیب‌یابی برق ساختمان به‌منظور رفع مشکل در زمان اجبار و همچنین رفع بسیاری از مشکلات برقی که نیاز به حضور برق‌کار در آن‌ها نیست، می‌تواند بسیار مفید باشد؛ ازاین‌رو کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم به‌صورت یک کتاب آموزشی طراحی شده است. در این اثر سعی بر روان، کامل و قابل‌درک‌بودن مطالب مربوط به مشکلات و روش حل آن‌ها بوده است. این کتاب می‌تواند گزینه‌ای خوب برای به‌دست‌آوردن دانش موردنیاز در این رابطه باشد.

خواندن کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

عموم مردم و علاقه‌مندان به کارهای برقی و الکتریکی می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

درباره حمید شیرمحمدی یزدی

حمید شیرمحمدی یزدی در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود در زمینهٔ برق ساختمان را شروع کرد و چندی نگذشت که متوجه شد قدرت درک ساختارهای برقی مختلف و همچنین نقشه‌خوانی نحوهٔ برق‌کشی دیگر برق‌کارها را دارد و نیز به‌میزان موردنیاز با نحوهٔ سازوکار دستگاه‌های مصرف‌کنندهٔ برقی آشناست؛ ازاین‌رو جدا از فعالیت‌های دیگر خود به‌صورت تخصصی شروع به فعالیت در زمینهٔ عیب‌یابی برق ساختمان کرد و ازآن‌رو که متقاضیان کار در این رشته به‌دلیل دردسرهای زیاد آن بسیار کم بودند و نیز دانش موجود دربارهٔ این رشته بسیار پایین بود، سعی کرد با ثبت انواع مختلف مشکلات برقی و پیداکردن بهترین راه شناخت مشکل و راه‌حل برای آن‌ها، روزبه‌روز برای بهبود دانش موجود درمورد این رشته تلاش کند.

بخشی از کتاب آموزش عیب یابی برق ساختمان برای عموم

«سیستم جریان تک‌فاز

برق تک‌فاز از دو رشته سیم فاز و نول تشکیل می‌شود که در صورت دردست‌داشتن فازمتر و تست پریز برق خواهید دید که یکی از سوراخ‌های پریز که به‌صورت استاندارد باید سوراخ سمت راست پریز باشد لامپ داخل فازمتر را روشن می‌کند و سوراخ دیگر پریز برق که طبق استاندارد باید سوراخ سمت چپ پریز باشد قادر به روشن‌کردن لامپ داخل فازمتر نیست و دلیل آن این است که سیم فاز دارای جریان بوده و به‌عنوان سیم رفت از آن یاد می‌شود و سیم نول دارای ارتباط با زمین بوده و به‌عنوان سیم برگشت از آن یاد می‌شود. مهم است بدانید اگر قسمتی از بدن شما به زمین، فلزات رسانا و آب مرتبط باشد و به سیم فاز دست بزنید دیگر نیازی به سیم نول نبوده و شما را برق می‌گیرد. خوب هر وسیله برقی برای روشن‌شدن به هر دو سیم فاز و نول نیاز دارد و در صورت قطع یکی از این دو سیم در هر جای مسیر آن وسیله قادر به روشن‌شدن نیست.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۳۲۰۷۸
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

کتاب بسیار کاربردی و روان بود

saeidسعید
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

بنظرم کتاب خوبیه ولی حجم مطالب نسبت به قیمت کتاب کمه...ولی مطالبش مفید و کاربردی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان