دانلود و خرید کتاب خوک کریسمس جی.کی. رولینگ ترجمه مرتضی سعیدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوک کریسمس اثر جی.کی. رولینگ

کتاب خوک کریسمس

ویراستار:حسین مافی
انتشارات:سایه گستر
امتیاز:
۲.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خوک کریسمس

کتاب خوک کریسمس نوشتهٔ جی.کی. رولینگ با ترجمهٔ مرتضی سعیدپور در انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

درباره کتاب خوک کریسمس

اوک عروسک بچگی جک است. اوک یک خوک عروسکی از جنس پارچهٔ حوله‌‌ای صورتی است که درون شکمش تیله است. جک همیشه و همه‌جا کنار اوک است، تا اینکه یک روز مانده به کریسمس اتفاق هولناکی رخ می‌دهد. اوک گم می‌شود.

شب قبل از کریسمس، شبی است که همه‌ چیز جان می‌گیرد؛ حتی اسباب‌بازی‌ها. جدیدترین اسباب‌بازی جک، خوک کریسمس که جایگزین اوک شده، نقشه‌ٔ شجاعانه‌ای می‌کشند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند به‌دنبال اوک بروند تا نزدیک‌ترین دوست جک را پیدا کنند. 

کتاب خوک کریسمس داستانی پرهیجان و جذاب برای کودکان است که آن‌ها را به دنیای خیال می‌برد. 

خواندن کتاب خوک کریسمس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ جی.کی. رولینگ

جی.کی. رولینگ با نام اصلی جوآن رولینگ در تاریخ ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۶۵ در انگلستان متولد شد. او در رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه اکستر انگلستان به تحصیل پرداخت. ایده‌ٔ نوشتن کتاب هری پاتر نیز در همین دوران در روزی که برای رفتن به دانشگاه منتظر قطار بود، در سرش شکل گرفت. او در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرد و از او صاحب دختری شد. این ازدواج عمر کوتاهی داشت. بعد از جدایی، جی. کی. رولینگ خود را یک شکست‌خورده‌ٔ واقعی می‌دید. او دست به خودکشی زد و مدتی نیز به دلیل افسردگی بستری بود.

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان هری پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی.کی. رولینگ به ارمغان آورد. با انتشار و موفقیت کتاب‌های هری پاتر، جی. کی. رولینگ به یکی از ثروتمندترین زنان دنیا تبدیل شد. او در لیست ۲۰ نویسنده‌ٔ زن برتر دنیا قرار دارد و شخصیت او بارهاوبارها مورد تحسین قرار گرفته است. او در حال حاضر فعالیت‌های خیریه‌ زیادی را مدیریت می‌کند.

رولینگ رئیس مؤسسهٔ خیریه «جینجربِرِد» است. این بنگاه در سال ۱۹۱۸ تأسیس شده‌ است و هدف آن حمایت خانوارهای تک والدینی به‌ویژه مادرانی است که تنها زندگی می‌کنند و فرزندشان را خودشان بزرگ می‌کنند. در سال ۲۰۰۵ میلادی، رولینگ با تأسیس انجمن خیریه‌ای به نام لوموس (نام جادویی در مجموعه کتاب‌های هری پاتر که با آن چوب‌دستی جادویی فرد روشن و نورانی می‌شود) سعی در پوشش کودکان آسیب‌پذیری کرد که مورد آزار و اذیت جنسی و جسمی یا در معرض فقر و معلولیت هستند و هدف خود را بالابردن سطح سلامت، آموزش و رفاه اجتماعی این کودکان مطرح کرد. بر اساس آمار رسمی منتشر شده، این بنگاه خیریه تا سال ۲۰۱۶ توانسته‌است نزدیک به ۳۵۰۰۰ کودک را تحت پوشش خود قرار دهد که اکثریت این کودکان در کشورهای شرق اروپا و آفریقا زندگی می‌کنند.

رولینگ جوایز بسیاری گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به جایزهٔ کتاب سال بریتانیا در سال ۲۰۰۶، جایزهٔ هانس کریستیان اندرسون در سال ۲۰۱۰ و جوایز آکادمی فیلم بریتانیا در سال ۲۰۱۱ برای سهم برجسته در مشارکت با سینمای بریتانیا اشاره کرد. او این جایزه را به‌طور مشترک با دیوید هیمن برای مجموعه فیلم‌های هری پاتر و تأکید به بریتانیایی بودن عوامل فیلم دریافت کرد.  

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

اسممو میخوای چیکار😒🤨
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

کتابش عالیییییییییییی بود مترجمش خوب نبود به نظر من که همین کتابو از یه مترجم دیگه خوندم بهتر بود. اگه نظرم مشکلی داشت بگید من پاسخگو هستم😘

دختر هافلپافی از هاگوارتز
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

واقعا که! آخه این چه ترجمه‌ایه؟؟ بهتون پیشنهاد می‌دم اگه می‌خواید بخونید از انتشارات پرتقال بخونید این ترجمه بی‌خوده. پرتقال هم اسم کتاب رو عوض کرده جالب‌ترش کرده، هم ترجمه‌ش بهتره (اسمای خوک عروسکی محبوب جک و عنوان فصل‌ها و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان