دانلود و خرید کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان حسین عبدالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان اثر حسین عبدالهی

کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان

معرفی کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان

کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان نوشتهٔ حسین عبدالهی، زبیده عبدالهی و زهرا عبدالهی است. نشر ایراهستان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد راهکارهای اصولی تربیتی کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان

کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان در فصل اول درمورد شیوه‌های تربیتی و پرورشی سخن گفته و سپس به موضوع‌هایی مانند شیوه‌های اخلاقی و اجتماعی، شیوه‌های عاطفی و روانی، شیوه‌های تشویقی و گفتاری و رفتاری، شیوه‌های مهارتی و آموزشی پرداخته است. این کتاب با این پیش‌فرض نوشته شده است که فرزندان ثمرهٔ زندگی والدین هستند؛ به گونه‌ای که پدرها و مادرها تمام هستی و وجود خود را فدای خوشی و آسایش و خواسته‌های فرزندان می‌کند و همواره بهترین‌ها را برای آن‌ها می‌خواهند. کودکان به‌شکل فرشته‌های معصوم زمین هستند که امید آینده و زندگی والدین محسوب می‌شوند.

کتاب حاضر یکی از کتاب‌های حوزهٔ تربیت کودک است که با آموزش روش‌های تربیتی نو و امتحان‌شده به شما آموزش می‌دهد تا چگونه با فرزند خود رفتار کنید. نویسنده در این کتاب به شما می‌آموزد با حفظ خونسردی و آرامش، رفتار غلط کودک را به او گوشزد کرده و ارتباط دوستانه‌ای با او برقرار کنید. این کتاب روش‌های صحیح برقراری ارتباط مؤثر با کودک را که برگرفته از کتاب‌های تربیتی و اصول حرفه‌ای تربیتی در زمینهٔ فرزندان به رشتهٔ تحریر در آمده است، به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید بدون اعمالی چون قهرکردن یا تنبیه‌کردن، فرزند خود را متوجه اشتباهش کنید. 

خواندن کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ مادرها و پدرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرزند دلخواه بابا و مامان

«وقتى همسرتان با کودک صحبت می‌کند،اگر همسرتان اشتباه می‌گوید حتی اشتباه تنبیه می‌کند جلوی فرزند نباید اشتباهش را به او بگویید همان موقع جلوى کودک، تذکر ندهید دفاع از عملکرد کودک یا حمله به گفته‌های همسر، عواقب خوبی ندارد. والدین نباید پیش فرزندان  اقتدار همدیگر را از بین ببرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۱۰۰
تومان