دانلود و خرید کتاب پیام آور رحمت سیدعلی میرشریفی ترجمه فریده مهدوی دامغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پیام آور رحمت

کتاب پیام آور رحمت نوشتهٔ سیدعلی میرشریفی و ترجمهٔ فریده مهدوی دامغانی در انتشارات سمت منتشر شده است. نام فرعی کتاب از این قرار است: Le Prophète de Grâce.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

درباره کتاب پیام آور رحمت

کتاب پیام آور رحمت حاصل اندیشه و پژوهش سیدعلی میرشریفی است. این کتاب ترجمه حاصل بخشی از پژوهشی مبنایی و تحقیقی است که می‌تواند علاوه بر استفاده به عنوان منبع درس «تاریخ اسلام» دانشگاه‌ها، برای فعالیت‌های پژوهشی و درسی دانشجویان رشته‌های مرتبط مفید واقع شده، آگاهی‌های نابی در مورد دوره ارزشمندی از تاریخ اسلام افاده کند.

خواندن کتاب پیام آور رحمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه