دانلود و خرید کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین سعید صدرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین اثر سعید صدرمحمدی

کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین

انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین

کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین نوشتهٔ سعید صدرمحمدی در انتشارات آنان منتشر شده است. این کتاب دربارهٔ گزارشگری و مجریگری در تلوزیون است. 

درباره کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین

کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین مجموعه‌ای از تجربیات نویسنده از سال‌ها فعالیت در رسانه است. او در این کتاب به علاقه‌مندان به حوزهٔ رسانه یاد می‌دهد که همه چیز تئوری نیست؛ وقتی در مقابل دوربین و مخاطبین قرار می‌گیرند، آنجا دیگر تئوری و برخی از تکنیک‌ها به‌تنهایی نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند تا یک برنامه را در مقابل دوربین و مخاطبین به‌خوبی پیش ببرند. این کتاب راهنمایی جامع برای یک اجرای موفق است.  

خواندن کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به گزارشگری و مجریگری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب در مقابل چشم سیاه دوربین

«چشم‌هایِ سیاهِ دوربین شاید مشتاقان و دلباختگان زیادی داشته باشد اما باید به این نکته دقت داشت که لنز دوربین با بی‌رحمی ‌تمام خطاهای یک مجری را به پهنایِ صفحه‌ی هر تلویزیونی بزرگنمایی می‌کند تا هر مخاطبی به راحتی آنها را ببیند و قضاوت کند. با توجه به این فرضیه که در دنیای امروز به نوعی کره‌ی زمین دیگر گِرد نیست و به شکل مسطح تعریف می‌شود، رسانه‌ها با مخاطبانشان هر لحظه در هر نقطه از این جهان به شکل رودررو ارتباط بر‌قرار می‌کنند و مخاطب را بزرگترین سرمایه‌ی خودشان می‌دانند و برای خواسته‌ها و سلیقه‌های مخاطبین در سنین و اقشار مختلف احترام و ارزش زیادی قائل هستند و بر اساس آنها برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی می‌کنند. از همین خاطر مجریان رسانه‌ها که یکی از نقش‌های کلیدی در جذب و نگهداشتن مخاطب را برعهده دارند، باید از مهارت‌های کافی و لازم در این شرایط حساس و پر از رقابت برخوردار باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان