دانلود و خرید کتاب همین حالا تجلی کن ایدل احمد ترجمه نرمین خامنه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همین حالا تجلی کن اثر ایدل احمد

کتاب همین حالا تجلی کن

نویسنده:ایدل احمد
انتشارات:سبزان
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همین حالا تجلی کن

کتاب همین حالا تجلی کن نوشتهٔ ایدل احمد و ترجمهٔ نرمین خامنه است. انتشارات سبزان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون شناخت و شکوفایی قدرت درون، راهکارهای تجسم و تجلی آرزو نوشته شده است.

درباره کتاب همین حالا تجلی کن

این کتاب راهنما با بیانی ساده به شما می‌آموزد که چطور با تکنیک‌ها و استراتژی‌های اثبات‌شده، انرژی خود را افزایش داده و زندگی‌تان را دگرگون سازید. کتاب همین حالا تجلی کن به‌گونه‌ای نوشته شده که شما را از جوانب ذهنی، جسمی و روحی راهنمایی کند تا بتوانید با حذف موانع درونی و احساسی زندگی‌تان، ایدئال‌های خود را بسازید. خواهید دید که چطور با ورق‌زدن هر صفحه، احساس اطمینان، اتصال مجدد و قدرت بیشتری خواهید داشت. از آن هنگام که درک کنید شما یک خالق آگاه هستید، همه‌چیز در زندگی‌تان شروع به تغییر خواهد کرد. کتاب «همین حالا تجلی کن» در ۱۶ بخش نوشته شده است. عنوان بعضی از این بخش‌ها عبارتند از: «همه چیز از ذهن شروع می‌شود»، «از انرژی ذهن، جهت برتری خود استفاده کن»، «جسم خود را برای دریافت انرژی بیشتر بهینه‌سازی کن»، «پنج راه برای بالا بردن ارتعاشات در طول فرایند تجلی» و «همه چیز امکان‌پذیر است».

نویسنده گفته است که نتایجی را که از مطالعهٔ این کتاب خواهید گرفت، همه‌چیز را در زندگی‌تان تغییر خواهد داد. شما خودتان را ارتقا خواهید داد و به انرژی‌های جدید خوش‌آمد خواهید گفت. طرز فکر و نیز نحوهٔ انجام‌دادن کارهایتان تغییر خواهد کرد؛ همین‌طور متوجه تغییرات در روابطتان خواهید شد و خواهید دانست که با خود و چیزهایی که به زندگی‌تان جذب می‌کنید، چگونه رفتار کنید. از زمانی که الگوهای فکری قبلی، باورهای منفی و هر مانعی را که تابه‌حال سد راهتان شده است رها کنید، انرژی جدیدی وارد تمام زندگی‌تان خواهد شد. این تغییرات به تمام واقعیت‌های زندگی و نحوهٔ رفتار شما الهام خواهند بخشید. روزبه‌روز قوی‌تر شده و قادر به دستیابی به اهداف مفیدِ بیشتری خواهید شد. دیگر راضی به هدررفتن انرژی و تلف‌کردن اوقات خود نخواهید بود و در عوض شروع به اولویت‌بندی کارها و ارتباط با افرادی خواهید کرد که برای شما ارزش‌افزودهٔ بیشتری دارند.

خواندن کتاب همین حالا تجلی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایدل احمد

ایدل احمد نویسنده، سخنران و علاقه‌مند به افزایش سطح آگاهی در گسترهٔ جهان است. او در سال ۲۰۱۱ انجمنی را به همین منظور، برای ارتقای تفکر و مثبت‌اندیشی، بااستفاده‌از کشف قدرت درون ایجاد کرد. او به انسان و پتانسیل‌های انسان و امکاناتی که مغز در اختیار او می گذارد، معتقد است. هدف او تأثیرگذاری بر روی میلیاردها انسان است و کمک به یادآوری این حقیقت که همه‌چیز از درون آغاز می شود. کتاب «همین حالا تجلی کن» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخشی از کتاب همین حالا تجلی کن

«بیشترین چیزی که ما را از دستیابی به خواسته‌هایمان دور نگه می‌دارد، ترس از رها کردن چیزهایی است که در زندگی‌مان داریم، حتی وقتی آن چیزها مدت‌زمان زیادی است که دیگر برایمان کارساز نیستند. در این زمان شما توانایی این را دارید که خودتان را از چیزهایی که سد راهتان می‌شوند، رها کنید. توانایی رها کردن و پاک کردن انرژی و محیط اطرافتان فقط بستگی به تصمیم شما دارد. شما نمی‌توانید چیز جدیدی را تقاضا کنید و درعین‌حال انتظار داشته باشید همان‌طور که تاکنون بوده‌اید باقی بمانید. هنگامی‌که آمادهٔ رها کردن تمامی چیزهایی هستید که شما را در گذشته نگه داشته و یا متوقف کرده‌اند باید بتوانید بهترین ورژن خود باشید، آنگاه همه چیز در زندگی شما شروع به تغییر خواهد کرد. در نتیجه تمام پتانسیل‌های درونی شما در مسیر آرامش و عشق به زندگی قرار خواهند گرفت. و شما این قدرت را خواهید داشت که در عمیق‌ترین بخش روحتان کاوش کنید و عشق بی‌پایان جهان هستی که شما را در برگرفته، احساس کنید. اکنون شما دیگر تنها نیستید و ترک نشده‌اید. بلکه دقیقاً همان‌جایی هستید که باید باشید زیرا توانایی تغییر کردن، کشف بزرگی است که شما در این لحظه انجامش می‌دهید تا از این پس زندگی خود را به‌طور کامل دگرگون کنید.

قدرت رها کردن افکار منفی نتیجه و پاداش تسلیم شدن به عالم هستی است و همین‌طور نتیجهٔ اعتماد بسیار زیاد به اینکه چیز بهتری می‌تواند وارد زندگی‌تان شود. ما رها می‌کنیم که به دست بیاوریم. یکی را حذف می‌کنیم تا به دیگری خوش‌آمد بگوییم. این یک روند همیشگی است. خاطرات گذشته را باید ترک کنید. باید شروع به تسلیم شدن به فرایند کنید تا بتوانید باورتان را نسبت به آنچه پیش می‌آید، بیشتر کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان