دانلود و خرید کتاب باکلاس شو ۲ یسری اجاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باکلاس شو ۲ اثر یسری اجاقی

کتاب باکلاس شو ۲

معرفی کتاب باکلاس شو ۲

کتاب باکلاس شو ۲ نوشتهٔ یسری اجاقی است. این کتاب را انتشارات مانیان در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است. این اثر پیرامون سفرهای داخلی، خارجی، زمینی، هوایی و دریایی نوشته شده است.

درباره کتاب باکلاس شو ۲

ضرب‌المثل‌های بسیاری درمورد سفر به گوش همهٔ ما خورده است. «بسیار سفر باید تا پخته شود خامی» و ضرب‌المثل‌هایی ازاین‌قبیل که بیان‌کنندهٔ اهمیت سفر هستند. غنی‌ترین و معروف‌ترین داستان‌های کهن و پرطرف‌دار در قالب سفر و سفرنامه نوشته شده‌اند؛ همچون «سفرهای سندباد»، «سفرهای مارکوپولو»، «سفر به‌دور دنیا در هشتاد روز»، «سفرنامه ماژلان» و «داستان کیمیاگر» . این‌ها نمونه‌هایی از محبوب‌ترین و آموزنده‌ترین داستان‌ها در قالب سفر هستند. در زندگی روزمره و در دنیای واقعی نیز می‌توان سفر را به یک دانشگاه متحرک تشبیه کرد؛ دانشگاهی که به هر مقصدی باشد در طی آن درس‌ها و تجربه‌های زیادی به‌صورت عملی و کاربردی کسب می‌کنید؛ یک دانشگاه متحرک و لذت‌بخش و مهم‌تر از همه با لحظاتی خوش. فرقی نمی‌کند سفر تفریحی باشد، تحصیلی باشد و یا حتی کاری؛ هر آنچه گفته شد، شامل هر نوع سفر است؛ به بیان دیگر سفر از هر نوع که باشد، یک دانشگاه متحرک از درس و تجربه است. 

از لحظه‌ای که قصد سفر می‌کنیم تجربه آغاز می‌شود، بودجه‌بندی، زمان‌بندی، انتخاب هم‌سفرها، علت یا نوع سفر و برنامه‌ریزی برای سفر، همه‌وهمه مواردی هستند که هیچ‌کس به ما تحمیل نکرده، اما به این دلیل که عزم سفر کرده‌ایم، باید برای تک‌تک این موارد تصمیم بگیریم و برنامه‌ریزی داشته باشیم؛ پس در واقع بخشی از مهم‌ترین قسمت‌های مغز را درگیر می‌کنیم که قطعاً در زندگی روزمره تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

خواندن کتاب باکلاس شو ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب باکلاس شو برای افرادی که علاقهٔ بسیاری به سفر دارند، کاربردی و مناسب است.

درباره یسری اجاقی

یسری اجاقی نویسنده، مدرس و سخنران در زمینهٔ توسعهٔ فردی و توسعهٔ کسب‌وکار است.

بخشی از کتاب باکلاس شو ۲

«همه ما در طول زندگی روزمره تصمیمات زیادی می‌گیریم. بعد از تصمیم به انجام یک کار یا فعالیت نیازمند تهیه مقدمات برای آن فعالیت. هستیم به‌عنوان‌مثال رفتن به میهمانی ثبت‌نام در یک کلاس آموزشی یا ورزشی درست‌کردن غذا و یا حتی میل کردن آن رفتن به سینما رفتن به سفر و.... هر یک به‌تنهایی نیاز به برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات مربوط به خود را دارد. ازآنجایی‌که موضوع اصلی این کتاب اتیکت و آداب معاشرت مربوط به «سفر» است اولین فصل انحصاراً به برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات قبل از سفر اختصاص‌داده‌شده است.

به بیان ساده‌تر می‌توان گفت «بدون» تهیه مقدمات سفر، آغاز سفر اصلاً امکان‌پذیر نیست برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات سفر نیز شامل نکات بسیار مهم و آداب مربوط به خود است. رعایت این اصول و آداب بیش از آنکه برای دیگران منفعت داشته باشد، برای خود مسافر سرشار از منفعت. است سفری که با پیش‌بینی یکسری مسائل و تهیه مقدمات آن آغاز شود، قطعاً با سفری که بدون پیش‌بینی و برنامه‌ریزی باشد تفاوت زیادی خواهد داشت.

در ادامه این فصل به‌مرور مهم‌ترین مباحث اتیکت و آداب معاشرت مربوط به قبل از سفر می‌پردازیم.

قبل از سفر حتماً چک کنید که مدارک لازم همراهتان باشد. به‌عنوان‌مثال گواهینامه رانندگی برای سفرهای داخلی و یا پاسپورت برای سفرهای خارجی و بین‌المللی، لازم و ضروری است؛ همچنین اگر قصد اقامت در هتل دارید، حتماً کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید. اگر قبل از سفر برنامه مشخص برای زمان و مکان دارید، حتماً اقامتگاه را رزرو کنید.

هنگام رزرو و مکالمه با مسئولین آژانس مؤدبانه و محترمانه برخورد کنید. برای مثال اگر هتل با قیمت مدنظر شما موجود نبود بگویید: «میشه لطفاً بیشتر جستجو کنید و بگردید؟» به‌جای اینکه بگویید: «باورم نمیشه که هتل با این قیمت نباشه!»»

نظرات کاربران

مصعب
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

بد نبود

ali
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

کاش کتاب صوتی این کتاب هم داشتید باکلاس شو1و باکلاس شو 2

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۸۸۰
تومان