دانلود و خرید کتاب اقتصاد گردشگری دانلد لاندبرگ ترجمه محمدرضا فرزین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد گردشگری اثر دانلد لاندبرگ

کتاب اقتصاد گردشگری

معرفی کتاب اقتصاد گردشگری

کتاب اقتصاد گردشگری نوشتهٔ دانلد لاندبرگ با ترجمهٔ محمدرضا فرزین در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

درباره کتاب اقتصاد گردشگری

صنعت گردشگری نه‌تنها از جنبه فرایندهای کاری، بلکه از لحاظ گردش مالی و امکان درآمدزایی ارزی برای بخش خصوصی و حتی دولت‌ها بسیار جذاب به شمار می‌رود و به همین علت به یکی از پررونق‌ترین کانال‌های اقتصادی در سرتاسر جهان تبدیل شده است. در چنین شرایطی، ایران به دلیل ارزان بودن و همچنین وجود جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و اقلیم بی‌نظیر ۴ فصل خود، به یکی از مقاصد اصلی گردشگران جهان تبدیل شده است.

کتاب اقتصاد گردشگری در ۳ بخش و ۹ فصل، به‌صورت مفصل کلیهٔ اصول و مفاهیم اقتصادی مربوط به حوزهٔ گردشگری را به همراه تمامی توضیحات جانبی شامل الگوهای تحلیلی و تکنیک‌های پیش‌بینی ارائه کرده است.

در این کتاب علاوه بر کارکردهای اقتصادی صنعت گردشگری، روش‌های بررسی بازار و مدل‌های درآمدزایی از سفر گردشگران نیز موردتوجه قرار گرفته و به همین جهت منبع بسیار خوبی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این حوزه به شمار می‌رود.

در بخش اول کتاب، تعاریف و ابعاد اقتصاد گردشگری شرح داده می‌شود. بخش دوم شامل شناخت مبانی اقتصادی کارکرد هتل‌ها، رستوران‌ها، خطوط هوایی، حمل‌ونقل خودرویی، اردوگاه‌های اسکان و گردشگری، مراکز تفریحی و ... بوده و بخش سوم نیز روش‌های کمی متداول در اقتصاد گردشگری را در بر می‌گیرد.

خواندن کتاب اقتصاد گردشگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۴۳,۰۰۰
تومان