دانلود و خرید کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم ترجمه داود دانشور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم اثر آلیسون هاج

کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم

معرفی کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم

کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم نوشتهٔ آلیسون هاج و ترجمهٔ داود دانشور، منصور براهیمی و مجید اخگر در انتشارات سمت منتشر شده است.

کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم مجموعه‌ای است از مقاله‌های مقدماتی در باب آنچه به احتمال قوی مهم‌ترین دستاورد در ساخت تئاتر مدرن غرب محسوب می‌شود. آموزش و پرورش بازیگر در اروپا و امریکای شمالی پدیده‌ای است قرن بیستمی و به آنجا انجامیده است که هم به مفهوم نقش بازیگر و هم به بنای آن و در نتیجه به کل فرایند نمایشی شکل داده است. گواه اهمیت محوری پرورش بازیگر این واقعیت است که بسیاری از نوآوران این حوزه هم بانی فنون آموزشی و پرورشی یگانه بوده‌اند و هم بانی اجرای تئاتری دوران‌ساز قرن بیستم. این کتاب به مطالعهٔ برخی از این فعالان اصلی و کلیدی، اما بدون شک نه همهٔ آن‌ها، پرداخته است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است.

انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

خواندن کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ هنرهای نمایشی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه