دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) جوزف هیر ترجمه امیر علم بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) اثر جوزف هیر

کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)

معرفی کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)

کتاب الکترونیکی «مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)» نوشتهٔ جوزف هیر و توماس هالت و کریستین رینگل و مارکو سارستد با ترجمهٔ امیر علم بیگی و محمدرضا اکبری در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)

مطالب ارائه‌شده در این کتاب حاصل سال‌ها تحقیق، تدریس و تجربۀ نگارندگان است و بیش از هر چیز، به‌دنبال طرح مبانی مهم رویکرد PLS-SEM برای طیف وسیعی از مخاطب‌ها در علـوم مختلـف است. به‌منظور تحقق این هدف، نگارندگان کمتر به معادلات ریاضی، فرمول‌ها و علائم یونـانی کـه در مقاله‌ها ارائه می‌شود اشاره می‌کنند. در مقابل، سعی شده است با شرح جزئیات مربوط به ابعـاد بنیـادی رویکرد SEM-PLS و مطرح‌کردن اصولی مشخص و شفاف، شرایطی را ایجاد کنند که کتاب حاضـر در قالب یک دستورالعمل، به شکلی ساده درک شود و به‌راحتی قابلیت اجرایی داشته باشد. اطلاعات ارائه‌شده در هرکدام از فصل‌های کتاب مقدمه‌ای بر مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) به شکل منظمی سازماندهی شده است. در آغاز هر فصل اهداف یـادگیری مطـرح و در پایـان هر فصل، به‌جای ارائۀ یک خلاصۀ کلی، برای هرکدام از اهداف به تفکیک خلاصه‌ای آمـده اسـت. ایـن رویکرد کتاب را برای دانشجویان و اساتید بسیار قابل‌درک و قابل‌استفاده کـرده اسـت.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

کتاب مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات مربوط به روش‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۱
تومان