دانلود و خرید کتاب شاد باشیم انتشارات کوایکسوت ترجمه فهیمه رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شاد باشیم

کتاب شاد باشیم (مجموعه کتاب‌های سلامت عاطفی و احساسی) اثری از انتشارات کوایکسوت است. این کتاب را فهیمه رحمتی ترجمه کرده و انتشارات عارف کامل آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شاد باشیم

کتاب شاد باشیم با طرح یک داستان به کودک آموزش می‌دهد که نگرانی‌های بیهوده را کنار بگذارد و شاد زندگی کند. این کتاب در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است.

خواندن کتاب شاد باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب شاد باشیم برای کودکان مناسب است.

بخشی از کتاب شاد باشیم

«وندی دختر کوچولویی بود. او دوستان بسیار کمی داشت؛ چون همیشه غمگین بود.

چیزهای زیادی باعث ناراحتی وندی می‌شد. او سعی می‌کرد که چهره خندانی در میان دوستان و خانواده‌اش داشته باشد؛ اما همیشه در خودش احساس ناراحتی می‌کرد. این وضع از روزی شروع شد که بهترین دوستش لیندا مدرسه‌اش را عوض کرد و دیگر همسایه آنها نبود وندی و لیندا همسایه بودند. آنها به یک مدرسه می‌رفتند و حتی در یک کلاس بودند شغل بابای لیندا به‌گونه‌ای بود که هرچند وقت باید منتقل می‌شد یک، روز لیندا به وندی خبر داد که بابای من به علت مأموریت کاری‌اش به شهر دیگری رفته است.

درحالی‌که لیندا درباره همه چیز خیالش آسوده و راحت بود؛ اما وندی دل‌آزرده و دل‌شکسته بود. لیندا به وندی یادآوری کرد: تو باید یاد بگیری که غمگین نباشی و همیشه خوشحال باشی و به خانه برگشت. از آن روز به بعد وندی همچنان غمگین و ناراحت بود. والدینش سعی کردند تا او را شاد کنند؛ اما فایده‌ای نداشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان