دانلود و خرید کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی زهرا حاتم آبادی فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی اثر زهرا حاتم آبادی فراهانی

کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی

معرفی کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی

کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی نوشتهٔ زهرا حاتم آبادی فراهانی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. بیان تکنیک‌های کلیدی و کاربردی از شروع تا رسیدن به قهرمانی در کسب‌وکار در این کتاب آمده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا توانمندی‌های خود را کشف و از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کرده و از آن به عنوان منبعی برای کسب درآمد استفاده کنید. سپس آن را توسعه داده و به درآمد عالی برسانید.

درباره کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی

موضوع کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی کسب‌وکار و مدیریت است. 

یکی از علت‌های اساسی فرق بین افراد موفق با سایرین داشتن هدف در زندگی است. داشتن هدف در زندگی از هدررفتن توان و انرژی انسان جلوگیری می‌کند. انسان با هدف تمام توان و استعداد بالقوه خود را روی هدفش متمرکز می‌کند و می‌تواند آن را به بالفعل تبدیل کند. 

با خواندن کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی درمی‌یابید:

۱- هدفتان را به‌صورت ساده و شفاف برای خودتان تعریف کنید طوری که بتوانید آن را به یک کودک هم تفهیم کنید.

۲- هدفتان را بنویسید و جلو دید قرار دهید جایی که هر روز چندین بار آن را ببینید مثلاً در بالای تخت یا اتاق شخصی‌تان، نوشتن و دیدن مکرر اهداف اهمیت و اولویت انجام آن را به‌طور ناخودآگاه در ذهن شما بالا می‌برد و تمرکز و انگیزه شما روی آن هدف افزایش می‌یابد.

۳- برای هدفتان بازه زمانی و ضرب‌الاجل‌هایی برای رسیدن به آن تعیین کنید و اگر هدفتان بزرگ است ضرب‌الاجل‌های متفاوتی برای رسیدن به آن تعیین کنید ذهن ناخودآگاه شما از ضرب‌الاجل به‌عنوان یک سیستم اجباری استفاده می‌کند.

۴- لیستی از تمام کارهایی که فکر می‌کنید شما را به هدفتان نزدیک می‌کند، تهیه کنید و هر وقت نکته یا راهکار جدیدی به ذهنتان رسید به لیست اضافه کنید و سپس لیست را بر اساس اهمیت و ترتیب انجام کارها اولویت‌بندی کنید.

۵- اقدام کنید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله این مرحله است؛ گاهی افراد اهداف زیبایی تعیین می‌کنند.

این کتاب یک کتاب تئوری نیست که حاوی فقط یک سری فرمول و اطلاعات کلیشه‌ای مانند بعضی کتب دانشگاهی صرفاً برای گرفتن مدرک باشد. در این کتاب سعی  شده نکات و راهکارهای عملی و کاربردی در عین حال ساده و کم‌هزینه برای راه‌اندازی و توسعه یک کسب‌وکار بیان شود که بسیار آسان و قابل‌فهم و اجرایی‌شدن است، راهکارهایی که تجربی بوده و با مطالعه کتاب‌های متعدد ایرانی و خارجی و آموزش‌های کاربردی و عملی حاصل شده و برگرفته از شیوه و روشی است که کارآفرینان بزرگ از سطوح پایین بعضاً زیر صفر به کار برده و به نتیجه عالی رسیده‌اند.

خواندن کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

۱- دسته اول افرادی که علاقه به کارآفرینی دارند؛ ولی نمی‌دانند از کجا شروع کنند و دنبال ایده مناسب برای شروع کسب‌وکار هستند؛

۲- دسته دوم افرادی که کسب‌وکار دارند و دنبال رشد و توسعه کسب‌وکار و ایجاد جهش در درآمدشان هستند و می‌خواهند درآمدشان را چند برابر کنند.

بخشی از کتاب اسرار پیروزی در ماراتن کارآفرینی

«ایدهٔ مناسب ایده‌ای است که متناسب علاقه و استعداد شما باشد مهم‌ترین اصل در انتخاب ایده عشق دیوانه‌وار و مجنون‌گونه شما به آن کار و حرفه است چرا این‌قدر اصرار می‌کنم چون در مسیر کارآفرینی مشکلات جانبی و چالش‌های زیادی وجود دارد و اگر شما عاشق کارتان نباشید زود خسته شده و دچار وسواس و شک و دودلی می‌شوید پس ایده‌ای خوب است که نه‌تنها به آن علاقه داشته باشید بلکه به آن عشق بورزید و حاضر باشید بدون پول هم انجامش دهید و ساعت‌ها به خاطرش وقت بگذارید، بیدار بمانید، تلاش کنید و خسته هم نشوید و انگیزه شما در رویارویی با مشکلات حفظ شده حتی افزایش یابد وگرنه هر فردی توان این را دارد در هر کاری با کسب مهارت‌های لازم وسعی و تلاش فراوان وارد شود ولی اگر به کاری وارد شوید که در آن علاقه و استعداد دارید هم خلاقیت بیشتری خواهید داشت و هم با تلاش کمتر و سریع‌تر می‌توانید به خودشکوفایی برسید و ستاره شوید.

شاید فیلم‌هایی که در رابطه با نحوه تلاش دانشمندان برای دستیابی به یک موضوع علمی است را دیده باشید مثلاً ادیسون برای رسیدن به برق و یا ماری کوری برای کشف اورانیوم و یا رازی برای رسیدن به الکل و... مشاهده کرده‌اید که این دانشمندان صدها و شاید هزاران بار آن آزمایش را تکرار کرده‌اند و به نتیجه نرسیده‌اند ولی چون عاشق کارشان بوده‌اند روز و شب ادامه داده‌اند تا بالاخره به نتیجه رسیده‌اند ولی نتیجه‌ای که مزدش را هم دریافت کرده‌اند اثری ماندگار و نامی جاودان و خدمتی بزرگ به جهانیان.

برای پیدا کردن ایده موردعلاقه خود بهتر است در زمانی مناسب که به دور از هیجانات روحی هستید، نه خیلی ناراحت و نه خیلی خوشحالید، شاید سحرگاه زمان خوبی باشد، به مکانی مناسب که بتوانید خوب تمرکز کنید بروید و روی علاقه‌هایتان فکر کنید و حداکثر ده مورد را روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید.»

نظرات کاربران

کاربر 3703436
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

کتاب بسیار خوب با متنی جذاب و کاربردی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان