دانلود و خرید کتاب اسرار داستان نویسی مینا امیری مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار داستان نویسی اثر مینا امیری مهر

کتاب اسرار داستان نویسی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسرار داستان نویسی

کتاب اسرار داستان نویسی نوشتهٔ مینا امیری مهر است و انتشارات آفرینش مهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اسرار داستان نویسی

کتاب اسرار داستان نویسی به این دلیل نگارش یافته است که به ما به زبانی سهل یاد بدهد چگونه یک طوطی نباشیم و نیز می‌خواهد به ما بگوید اگر کسی از استعداد ذاتی برای نویسندگی برخوردار نباشد اما عاشق خلاقیت و خلق آثار زیبای هنری باشد می‌تواند با پشتکار به هدفش برسد.

پشتکار در نویسندگی به این معنا است که در همهٔ ثانیه‌های یک روز هدف فراموش نگردد و همیشه حتی اگر قلم به دست نداشته باشید در ذهن با واژه‌ها جملات زیبا بسازید و نه‌تنها پشت میز کار بلکه ذهن و مغز را تبدیل به یک صفحه سفید و چشم را به یک قلم تبدیل کنید.

خواندن کتاب اسرار داستان نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند داستان‌نویس شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار داستان نویسی

«شاید فکر کنید خودشناسی چه ارتباطی با قصه نوشتن دارد! مگر قرار بر این است، روانشناس شویم تا داستان نویس!. پس لابد با خود می‌گویید با خرید این کتاب چه کلاهی بزرگی سرمان رفته است. ولی واجب است بگویم کاملاً در اشتباهید چون نویسندگی نوشت‌افزار فروشی نیست که فقط با قلم و دفتر در ارتباط باشد بلکه حرفه‌ای‌ها با روح و روان سر وکار دارند.

پس اگر نویسنده شناخت صحیحی از خودش نداشته باشد، چطور می‌تواند، کارکترهای داستانش را بشناسد؟ چطور می‌تواند پیرزن عجیب سرکوچه را که از قضا سگ‌باز است را بشناسد؟

اگرکنجکاوی برای شناخت آدم‌ها در وجود نویسنده نباشد که مثل یک آدم معمولی بدون توجه از پیرزن همسایه گذر می‌کند چون قرار نیست یک روز ایده‌ای برای داستانش شود.

کوتاه بگویم منظورم این نیست به شناخت جامع و کاملی از شخصیت خود برسید، چون اگر این گونه بود که ارنست همینگوی، داستان‌نویس معروف امریکایی با یک گلوله خودکشی نمی‌کرد البته خیلی‌ها بر این باورند، چون خودش و حتی راز دنیای اطرافش را کشف کرد به مکتبی به نام پوچ گرایی رسیده است اما من می‌گویم اگر خودش را می‌شناخت؛ هرگز دلش نمی‌آمد حتی با لبه برنده کاغذی دستش را خراش دهد.

بگذریم بحث را به حاشیه نکشانیم، من نمی‌خواهم لقمه آماده شده رو به دور سر پشیچ و تاب دهم، همین که از شناخت خود، بدانید هدفتان از زندگی و در نهایت از نوشتن چیست کافیست.

از دیگران تقلید نکن، خود را بشناس و آنچه هستی باش؛ بدان که در دنیا کسی مثل تو نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان