دانلود و خرید کتاب فرزند کفاره فرانسین ریورز ترجمه لیلی شمس آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزند کفاره اثر فرانسین ریورز

کتاب فرزند کفاره

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرزند کفاره

کتاب فرزند کفاره نوشتهٔ فرانسین ریورز، ترجمهٔ لیلی شمس آبادی و ویراستهٔ مینا امیری مهر است. انتشارات آفرینش مهر این رمان معاصر آمریکایی را منتشر کرده است.

درباره کتاب فرزند کفاره

کتاب فرزند کفاره (The Atonement Child) حاوی یک رمان معاصر و آمریکایی است که ۱۱ فصل دارد. نخستین جملهٔ این رمان می‌گوید که در یک شب سرد از ماه ژانویه، اتفاقی غیر قابل تصور و غیر قابل بخشش افتاد. این اتفاق چیست؟ داستان چیست؟ رمان را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب فرزند کفاره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرزند کفاره

«در حالی که دینا برای کریکت و تاد شعر می‌خواند، سینتیا داخل سینک آشپزخانه سیب‌زمینی‌ها را پوست می‌کند. او که به طرز عجیبی احساس مالیخولیایی داشت، نه به شعر طنز توجهی می‌کرد و نه به خنده‌های بچه‌ها. چیزی او را آزار می‌داد، چیزی که می‌خواست آشکار شود. می‌دانست این چیزی است که او دوست ندارد. پرندگان اطراف ظرف غذای روی چمن بال می‌زدند، پرنده‌های کوچک‌تر روی زمین می‌چرخیدند و می‌خواستند از دانه‌های پرتاب شده توسط زاغ مغرور تغذیه کنند. او فردا باید ظرف غذا را دوباره پر کند، زیرا پرندگان در سه روز گذشته جشن گرفته بودند. از زمان ورود دینا، بچه‌ها کم‌تر در حیاط خلوت بازی می‌کردند و به پرندگان اجازهٔ دسترسی آزاد به ظرف غذا می‌دادند. سینتیا دلش برای تماشای فرزندانش از پشت شیشه در حالی که داخل حیاط خلوت مشغول بازی بودند، تنگ شده بود. اخیراً آن‌ها با دینا در خانه می‌ماندند. در حال حاضر، تاد سمت راست دینا و کریکت در سمت چپ او چسبیده شده بود. هر دو با شور و شعف به کلمات نوشته شده توسط رابرت لوئیس استیونسون گوش می‌دادند. صدای دینا ملایم و روان بود و دراماتیک به نظر می‌رسید. سینتیا پس از برداشتن یک سیب زمینی دیگر، به یاد آورد مادرش از همان کتاب برای او خوانده بود. وقتی به اندازهٔ کافی بزرگ شد که خودش بخواند، جلد فرسوده و قرمز کتاب چیلدکرافت را با خود بیرون می‌برد. گل‌های خردل به اندازهٔ او در باغ گردوهای خانوادگی رشد کرده بودند. او در میان شکوفه‌های زرد مخفیگاهی ساخته و رؤیای زندگی در یک چادر لوبیا کره‌ای و داشتن یک گربهٔ کالیکو و سگ شکلاتی را در سر می‌پروراند. گاهی دراز می‌کشید و به آسمان آبی خیره می‌شد و به این فکر می‌کرد که خوردن شیرینی حیوانی گرم و نوشیدن شکلات داغ در یک آشپزخانهٔ دنج انگلیسی چه حسی دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

حجم

۳۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان