دانلود و خرید کتاب هدیه فاطمیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدیه فاطمیه اثر ابوالفضل ذبیحی

کتاب هدیه فاطمیه

معرفی کتاب هدیه فاطمیه

کتاب هدیه فاطمیه حاصل گردآوری ابوالفضل ذبیحی و علی شفیع زاده است. انتشارات خادم الرضا (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به اهمیت دعا و زیارت و جایگاه آن‌ها پرداخته است.

درباره کتاب هدیه فاطمیه

کتاب هدیه فاطمیه به بیان اهمیت دعا و زیارت و جایگاه آن پرداخته و با بهره‌گیری از منابع کهن دینی کوشیده است تا هر آنچه را که بندهٔ خاضع در برقراری ارتباط معنوی با خدا و معصومین نیاز دارد، در قالب مجموعه‌ای تهیه و در اختیار عموم علاقمندان قرار دهد. بر اساس باور نویسنده‌های کتاب حاضر «دعا» خود یک نوع پرستش خداست که بنده با این کار درصدد جلب عنایت و رحمت خدا بر می‌‌‌آید. دعاکردن خود را بنده و نیازمند مطلق به خدا ديدن است. «زیارت‏» یعنی میل‌كردن به چیزی و روی‏گردانی از چیز دیگر. زیارت آیین و سنت دینی است و آداب ویژه‌‏ای دارد. زیارت معصومین، دیدار با افراد پاکی است كه از احوال این جهان، آگاهند و بر آن اثر می‌گذارند. زیارت‌‌‌ فایده‌‌‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها تحصیل خوشنودی خداست که نتیجه‌‌‌اش رسیدن به مقامات و درجات عالی معنوی است. ارزش زیارت هر فرد بستگی به مقدارِ معرفتِ دیداركننده، به مقام دیدارشونده، دارد. «توسل» به اهل‌بیت نیز بر اساس این کتابْ یک اقدام نیكو در گشایش کارها و رفع گرفتاری‌‌‌ها و بهترین و برترین تکیه‌‌‌گاه معنوی برای امور دنیا و آخرت است؛ زیرا آنان واسطهٔ فیض خود به اهل زمین و به خداوند هستند. خدا خود شخصاً آن‌ها را برای این رابطه و اتصال میان خودش و ما قرار داده است.

خواندن کتاب هدیه فاطمیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون دعا، زیارت و توسل در دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب هدیه فاطمیه

«این‌که در دعا تلبّث و درنگ و پافشاری کرده و عجله نکند و حاجت خویش را نام ببرد و با سرّ باطن آن را طلب کند و دعای خود را عمومیت داده و مؤمنین و مؤمنات را شریک گرداند و با اظهار ندامت، انگشت سبابه خود را بلند نموده و به عنوان خطاب و تنها امید، با قلبی خاشع و گریان یا به حالت گریه و با قلبی امیدوار رو به درگاه او آورده و به گناه خود اعتراف کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان