دانلود و خرید کتاب روان شناسی تجربی باری اچ. کانتوویتز ترجمه محمود حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روان شناسی تجربی

کتاب روان‌شناسی تجربی نوشتهٔ باری اچ. کانتوویتز و هنری ال. رودیگر سوم و دیوید جی. المس با ترجمهٔ محمود حیدری و ژیلا کتیبائی و محمدکریم خداپناهی در انتشارات سمت منتشر شده است.

درباره کتاب روان شناسی تجربی

کتاب حاضر بخش دوم کتاب روان‌شناسی تجربی است که ترجمهٔ آن با عنوان روان‌شناسی تجربی: اصول و کاربرد ارائه شده است. این کتاب در ۱۰ فصل و با چهارچوبی یکسان فراهم آمده تا یادگیری را آسان‌تر سازد. در این کتاب سعی شده، ضمن کاربرد ترکیبی یکپارچه از روش‌شناسی و محتوا، با رویکردی تلفیقی به روان‌شناسی آزمایشی پرداخته شود. این کتاب با گزینش مثال‌های خاص، نکات روش‌شناختی مورد نظر را به بهترین شکل بیان می‌کند. محتوای کتاب می‌تواند مباحث مورد نیاز در تدریس روان‌شناسی تجربی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را پوشش دهد.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

خواندن کتاب روان شناسی تجربی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه