دانلود و خرید کتاب پدیده مهندسی اجتماعی داوود حسین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدیده مهندسی اجتماعی اثر داوود حسین پور

کتاب پدیده مهندسی اجتماعی

معرفی کتاب پدیده مهندسی اجتماعی

کتاب پدیده مهندسی اجتماعی نوشتهٔ داوود حسین پور، محمدمهدی قوچانی و سیدامیر موسوی کلایی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پدیده مهندسی اجتماعی

کتاب پدیده مهندسی اجتماعی دربارهٔ شکاف امنیتی سازمان‌ها در هزاره سوم سخن گفته است. این کتاب کوشیده تا ابتدا اهمیت اینترنت و امنیت فضای مجازی را یادآوری کند و مهندسی اجتماعی را معرفی کرده و هستی‌شناسی این مفهوم را آشکار کند. در این کتاب همچنین ریشه‌یابی و روش‌های مهندسی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و چگونگی مقابله با این حمله‌ها تشریح شده است. بخش پایانی کتاب هم وضعیت کنونی مهندسی اجتماعی در شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و رویدادهای مختلف جهانی در این حوزه را واکاوی کرده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب پدیده مهندسی اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران و کارشناسان حوزهٔ فضای سایبری و هر کاربر فضای مجازی که حفظ و امنیت اطلاعات شخصی و سازمانی برایش مهم است، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب پدیده مهندسی اجتماعی

«موضوع مهندسی اجتماعی که به عنوان هنر بهره برداری از رفتارهای آسیب پذیر انسان ها برای ایجاد شکاف امنیتی بدون هیچ ظن و گمانی از سوی فرد شناخته می شود، امروزه به عنوان یکی از مباحث مهم در حوزه امنیت سازمان ها مطرح شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان