دانلود و خرید کتاب جادوی سئو با Yoast مهدی کوهستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی سئو با Yoast اثر مهدی کوهستانی

کتاب جادوی سئو با Yoast

معرفی کتاب جادوی سئو با Yoast

کتاب جادوی سئو با Yoast نوشتهٔ مهدی کوهستانی و فائزه خانلری زاده و زهرا خانیانی در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب جادوی سئو با Yoast

در دنیای کسب‌وکار امروز که به‌شدت وابسته به فناوری اطلاعات شده، داشتن یک وب‌سایت عالی از ضروریات است. همه دوست دارید وقتی شخصی در اینترنت می‌خواهد خریدی انجام دهد، اول وب‌سایت آن‌ها را پیدا کند؟ برخی از صاحبان کسب‌وکارها با صرف هزینه و زمان، وب‌سایتی را راه‌اندازی و فکر می‌کنند بلافاصله در تمام دنیا شناخته می‌شوند. اما این‌چنین نیست. از زمانی که یک وب‌سایت منتشر می‌شود، تا زمانی که در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود، مسیری طولانی و دشوار پیش روی کسب‌وکارها است. کتاب جادوی سئو با Yoast به شما کمک می‌کند بتوانید کسب‌وکار خود را رونق دهید. 

خواندن کتاب جادوی سئو با Yoast را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزهٔ مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان