دانلود و خرید کتاب نکات کلیدی در SolidWorks دیوید ظریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکات کلیدی در SolidWorks اثر دیوید ظریف پور

کتاب نکات کلیدی در SolidWorks

معرفی کتاب نکات کلیدی در SolidWorks

کتاب نکات کلیدی در SolidWorks نوشتهٔ دیوید ظریف پور و محمدرضا صفری مرمتی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد یک نرم‌افزار کمک‌رسان است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب نکات کلیدی در SolidWorks

SolidWorks یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به‌کمک رایانه است. کتاب نکات کلیدی در SolidWorks که در ۱۲ فصل نوشته شده، نکاتی کلیدی درمورد این نرم‌افزار ارائه کرده است. دانستن این نکات موجب کوتاه‌شدن زمان طراحی محصول، بالابردن کیفیت و کم‌کردن هزینه‌ها و اشتباهات خواهد شد.

این کتاب نتیجهٔ چندین سال تدریس نرم‌افزار در دانشگاه و آکادمی «ایران سالید» است که با هدف کمک به فرایند یادگیری و تسلط بر نرم‌افزار نوشته شده است. در این کتاب افزون بر نکات کلیدی، نمونه‌ٔ سوأالات بین‌المللی SolidWorks (CSWA) و نمونه‌ٔ سؤالات تشریحی ۴گزینه‌ای همراه با پاسخ آن‌ها نیز آورده شده است.

خواندن کتاب نکات کلیدی در SolidWorks را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان