دانلود و خرید کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل جورج ساموئل کلاسون ترجمه زهرا گنوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون

کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل

معرفی کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل

کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سیموئل کلاسون، اثری خواندنی و جذاب است که با ترجمه زهرا گنوش منتشر شده است. این داستان در پی ایجاد یک بینش اقتصادی است. بینشی که کمک می‌کند تا با علل مشکلات مالی آشنا شویم و راه حل مخصوص به هرکدام را بیابیم. کلاسون در این کتاب نگاهی انداخته است به روش‌های خاصی که اهالی بابل استفاده کردند تا به موفقیت مالی برسند.

درباره کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل

بابل یکی از ثروتمندترین شهرها در عهد باستان بود. اصول اولیهٔ اقتصادی نیز در بابل پایه‌ریزی شد و البته هنوز در سراسر دنیا از این اصول استفاده می‌شود. واقعیت این است که بابل هیچ‌گونه منابع طبیعی نداشت، در مسیرهای تجاری قرار نگرفته بود و میزان بارندگی هم در آن بسیار پایین بود. چطور چنین سرزمینی توانست به ثروتی عظیم برسد؟ کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل به‌جای اینکه از قوانین خشک و خسته‌کنندهٔ مالی و اقتصادی صحبت کند یا از راهنماها و دستورالعمل‌های انعطاف‌ناپذیر کمک بگیرد، با کمک داستان، ما را به سفری جذاب به بابل می‌رود.

با مطالعه این کتاب می‌آموزیم که چگونه کسب درآمد کنیم و چگونه مخارجمان را کنترل کنیم. چگونه دارایی‌هایمان را چند برابر کنیم و از اندوخته‌هایمان حفاظت کنیم. ما باید با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، از جمله استفاده از ملک آشنا شویم. برای آینده درآمدی مطمئن و سودآور داشته باشیم و توانایی کسب درآمد را در خودمان افزایش دهیم. 

کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جورج سیموئل کلاسون

جورج سیموئل کلاسون، نویسنده و ناشری آمریکایی است. او ۷ نوامبر ۱۸۷۴ در شهر لوئیزیانا، میزوری به دنیا آمد و در دانشگاه نبراسکا در رشته مهندسی تحصیل کرد. کمی بعد اولین شرکت خود را در زمینه نقشه‌کشی تأسیس کرد. این شرکت به موفقیت‌های بزرگی در زمان خودش رسید اما در رکود بزرگ آمریکا از دست رفت. شرکت بعدی او شرکت انتشاراتی کلاسون بود که نخستین ناشر نقشه راه‌ها در آمریکا بود. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به‌سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آن‌ها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندانشان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را باهم ادغام کرد و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد. این کتاب تبدیل به یکی از مهم‌ترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد؛ کتابی که الهام‌بخش افراد بزرگی مانند رابرت کیوساکی نیز هست.

کلاسون دوبار ازدواج کرد و در زمان زندگی‌اش در جنگ میان آمریکا و اسپانیا هم شرکت کرد. او در ۷ آوریل ۱۹۵۷ در کالیفرنیا درگذشت و در آرامگاه ملی دروازه طلایی شهرستان سن ماتئو به خاک سپرده شد.

بخشی از کتاب نکاتی از زبان ثروتمندترین مرد بابل

«اگر در سال‌های جوانی سرمایه‌ای به دست نیاورده‌ای، به این دلیل است کـه یـا قوانین حاکم بر ساختمان ثروت را یاد نگرفته‌ای، یا آنها را رعایت نمی‌کنی. هر قطعه طلایی که پس‌انداز می‌کنید بَردهای است که برای شما کار می‌کند. هر مسی که به دست می‌آورید فرزندش است که می‌تواند بـرای شـما نیـز سودآور باشد. پس اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، آنچه پس‌انداز می‌کنید ابتـدا بایـد بـه دسـت بیایند و فرزندان آن نیز باید به دست بیایند، تا بعداً همه بـه شـما کمـک کننـد آن فراوانی را که دوست دارید به دست آورید. نصیحت چیزی است که آزادانه داده می‌شود، اما مراقب باشید فقـط چیزهـایی را بگیرید که ارزش داشتن را دارند. یاد گرفتید با کمتر از آنچه می‌توانید درآمد داشته باشید زندگی کنید. یاد گرفتید از کسانی که در تجربیات خودشان صلاحیت دارند برای مشاوره کمـک بگیرید. در نهایت، شما یاد گرفته‌اید که برای خودتان طلا به دست آورید.» 

نظرات کاربران

طیبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

کتابی جذاب با ترجمه روان و دقیق، توصیه می کنم بخونید.

ali amiri
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

کتاب عالی پیشنهاد میشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان