دانلود و خرید کتاب معجزه زبان نادیه ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه زبان اثر نادیه ناصری

کتاب معجزه زبان

نویسنده:نادیه ناصری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معجزه زبان

کتاب الکترونیکی «معجزه زبان» نوشتهٔ نادیه ناصری در انتشارات خادم الرضا (ع) چاپ شده است.

درباره کتاب معجزه زبان

به دسته‌بندی آفات از دیدگاه آیات و روایات به صورت اجمالی پرداخته و صد البته چون آفات زبان بسیار زیاد هستند و در مجال این تحقیق نمی‌گنجید، به بررسی برخی از آن‌ها بسنده شده است. در زمینهٔ روایات هم همین طور و مخاطب با ۲۲۰ گناه زبان یا بیشتر که با جست‌وجو در کتاب‌های مختلف یافت شده، آشنا خواهد شد. در آخر نیز نویسنده به بررسی راه‌های درمان کلی آفات زبان پرداخته‌ است.

کتاب معجزه زبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به مطالعهٔ جزئی‌تر و تخصصی‌تر آیات و روایات پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب معجزه زبان

«زبان، اصولاً لغزنده است این لغزندگی خطرناک و ترساننده وقتی با لغزش عامدانه گفتار ترکیب میشود، نتیجه‌ای که پس میدهد، پُر از گناهان مصیبت بار و غیر قابل جبران است و در بیان امام علی آمده است: سر خود را از پیامد لغزش زبانت نگه دار و با خردمندی و استوار اندیشى و پرهیزگار و عقل، آن را مهار کن.

زبان سرچشمه گناهان فراوانی است. این هشت پای دهشناک، با پایی دیگرش تجسس و عیب جویی میکند. با آن یکی فحش و ناسزا میدهد و با پای دیگرش نیز مشغول توهین و تحیر و تمسخر میشود. دروغ، دغل بازی، حقه بازی و سرزنش نیز از پاهای دیگرش پدید می‌آید این همه آسیب، از آتش خانمان سوز زبان برمیخیزد. هریک از اعضای بدن، اسباب و امکاناتی میخواهد تا به انحراف و کژی کشیده شوند، ولی تنها زبان است که به راحتی و بدون مقدمات، راه گناه و خطا میپوید و مرتکب معصیت میشود؛ گناهانی که نه تنها برای افراد، بلکه برای اجتماع نیز زیان آور است. به همین علت، اسلام با تو صیه‌های فراوان، از پیروانش خواسته است سخن نابه جا بر زبان جاری نکنند و از هر کلمه و کلامی که شخصیت دیگران را میشکند، بپرهیزند که خود، نوعی ستمگری است، بارخدایا! مرا به قصد و نیت شایسته و گفتار پسندیده یاری کن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان