دانلود و خرید کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه اف. سناز باک ترجمه هدیه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه اثر اف. سناز باک

کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه

نویسنده:اف. سناز باک
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه

کتاب الکترونیکی «هنر نقاشی روی سنگریزه» نوشتهٔ اف. سناز باک با ترجمهٔ هدیه محمدی در انتشارات برون سپهر چاپ شده است. این کتاب بدون توجه به مهارت‌های هنری‌تان، شما را در جهت یافتن راه خود برای نقاشی کردن، راهنمایی می‌کند و کمک می‌کند تا خلاقیت خود را افزایش دهید و یک اثر هنری منحصر‌به‌فرد ایجاد کنید.

درباره کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه

نقاشی سنگ به تجربه هنری خاصی نیاز ندارد و هر کسی می‌تواند به‌راحتی آن را یاد بگیرد. مواد آن هم به راحتی در دسترس اند و هم ارزان هستند. زیبایی و لذت‌بردن از روند نقاشی روی سنگریزه در «بوم» ارائه شده است. درواقع چیزی توسط شکل هر سنگ است، که ویژگی‌های هر طرح نهایی را القا می‌کند، خلاقیت و تخیل هر نقاش را نیز تحریک می‌کند.

کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به یادگیری هنرهای متفاوت پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب هنر نقاشی روی سنگریزه

«قبل از نقاشی بر روی سنگ‌های تازه جمع آوری شده، به مرحله دیگری نیاز دارید: تمام سنگ‌ها و سنگریزه‌های شما باید به طور کامل تمیز شوند. بعد از اینکه آن‌ها را به خانه آوردید، آن‌ها را برای چند ساعت در آب بگذارید تا کاملا از هرگونه آلودگی پاک شوند. در مرحله بعد، با کمک یک مسواک نه چندان زبر و مقداری صابون، آن‌ها را زیر شیر آب بشویید و تمیز کنید. بگذارید حداقل به مدت یک روز در هوای آزاد و زیر نور خورشید خشک شوند که البته مدت آن به میزان تخلخل سنگ‌ها بستگی دارد. هرچند برای سنگ‌های بسیار صاف دیگر نیازی به اقدامات مقدماتی بیشتری نیست، اما برای آن دسته از سنگ‌های متخلخل که تصمیم گرفته‌اید از آن‌ها استفاده کنید کمی به اقدامات بیشتری نیاز است زیرا شکل آن‌ها را واقعاً دوست دارید. تکه ای از کاغذ سنباده فوق‌العاده ریز را به آرامی بر روی سطوح آن‌ها بکشید و سعی کنید هرگونه برجستگی کوچک موجود بر روی سنگ‌ها را از بین ببرید. پس از پایان سنباده زدن، گرد و غبار باقیمانده را با یک پارچه یا برس مرطوب پاک کنید. اگر سنگ هنوز خیلی زبر است، همیشه می‌توانید دو لایه رنگ سفید اکریلیک بزنید، قلم مو را بر روی آن حرکت دهید تا منافذ از طریق رنگ پر شود و از طریق یک سطح صافی به وجود آید. وقتی سنگ کاملا خشک شد، همانطور که در بالا توضیح داده شد، به آرامی آن را سنباده بزنید. من پیشنهاد می‌کنم از اکریلیک سفید به عنوان پایه برای تقویت و پر رنگ نشان دادن رنگ‌هایی که بعدا برای تزئین سنگ استفاده خواهید کرد، بهره ببرید، زیرا رنگ‌های اکریلیک وقتی خشک می‌شوند تیره می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان