دانلود و خرید کتاب مشاوره اندیشه نو مریم بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشاوره اندیشه نو اثر مریم  بختیاری

کتاب مشاوره اندیشه نو

معرفی کتاب مشاوره اندیشه نو

کتاب مشاوره اندیشه نو نوشتهٔ مریم بختیاری و عباس مسجدی آرانی است. نشر پژواک عدالت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به همهٔ افرادی که متأهل یا متعهد هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره کتاب مشاوره اندیشه نو

کتاب مشاوره اندیشه نو دربارهٔ «مشاورهٔ اندیشۀ نو» به‌عنوان روش نظام‌دار کار با زوج‌ها با برنامه‌های متفاوت است؛ روشی که نویسنده‌ها (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) آن را پیشنهاد داده‌اند.

در تعریف مختصر این روش می‌توان گفت که «مشاورهٔ اندیشهٔ نو» محیطی را فراهم می‌کند که زوج در تصمیم‌گیری برای گام بعدی در رابطه‌شان به شفافیت و اطمینان برسند؛ چه طلاق بگیرند و چه برای ترمیم ارتباط به زوج‌درمانی متعهد شوند. مشاورهٔ اندیشۀ نو برای زوج‌ها یا افرادی که به‌دنبال تعهد طولانی‌مدت هستند، کاربرد دارد.

این کتاب در ۱۵ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب مشاوره اندیشه نو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زوج‌ها یا افرادی که به‌دنبال تعهد طولانی‌مدت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مشاوره اندیشه نو

«مراجع: بله، به یک معجزه امیدوار باشید! این همان چیزي است که من مدتی با آن ادامه می‌دادم.

مشاور: خوب است همسرتان را بازگردانیم و شما به او بگوئید.

مشاور اندیشۀ نو با هر دو طرف دوسوگرایی مراجع کار می‌کند و به او کمک می‌کند تا روی دو نکتۀ اساسی در مشاوره اندیشۀ نو متمرکز شود. اول، مسیر ۳ یک تعهد موقت برای کار با خود و با رابطه است، نه یک تعهد مادام‌العمر که یک پیشرفت بیش از حد بزرگ برای اکثر همسران بی‌تمایل است. حتی اگر مشاور اندیشۀ نو پیش از این چندین بار صحبت کرده بود، لازم بود تا مجدداً بر این نکته تأکید شود تا مراجع با هراسش از نظریۀ تصمیم گرفتن اکنون برای ماندن در این ازدواج برای ابد روبرو شود. دوم، مشاوره اندیشۀ نو که براي انتخاب یک دستور کار شخصی برای تأکید بر موضع کنترل درونی تأکید دارد تغییر کردن. مراجع «دیوار» خود را که پیش از این در ازدواج داشت تصدیق کرد و مشاور اندیشۀ نو هم به مزایای برچیدن دیوار (و یادگیری آسیب‌پذیری بیش تر) و هم به اهمیت تصمیم‌گیری در مورد سرعت تغییرات خود اعتراف کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان