دانلود و خرید کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی ناهید قمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی

کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی نوشتهٔ ناهید قمی، مریم نجفی، فاطمه سادات حجازی خواه و مرتضی صمدی است و انتشارات یار مانا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی

براساس یافته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، سال‌های پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارد. در این دوران حساس و مهم، یادگیری کوکان عمیق‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود. توانایی‌های آنان در جنبه‌های مختلف رشد شکوفا می‌شود و پایه‌های اصلی شخصیت آن‌ها شکل می‌گیرد.

بر همین اساس، بسیاری از پژوهشگران و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت بر شیوه‌های آموزش مهارت‌های پیش دبستانی و دبستان تأکید دارد و از این بین، تأکید ویژهٔ آ‌ن‌ها بر آموزش زبان مادری، ریاضیات و مهارت‌های هوشی و هنری بیشتراست. مطالعات نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری صحیح در آموزش دوره پیش دبستانی و انتخاب برنامه آموزشی با کیفیت بالا نه‌تنها باعث افزایش آمادگی و اشتیاق کودکان برای ورود به مدرسه و اجتماع می‌شود بلکه مهارت‌های آن‌ها را تقویت می‌کند.

شاید اینطور به نظر برسد که فعالیت در مهدهای کودک به دلیل مواجهه با مخاطبین خردسال کار کوچکی باشد. این در حالی است که ۷۵درصد مغز کودک در ۶ سال اول زندگی شکل گرفته و حدود ۹۰درصد توانایی‌های کودک در این دوران جهت می‌گیرد. بنابراین نه‌تنها این نشانهٔ اهمیت کار در دورهٔ پیش دبستانی را می‌ساند بلکه کوتاهی در تربیت کودکان در این دوره از زندگی اثرات بسیار سوئی خواهد داشت.

با توجه به اهمیت موضوع و نبود منابع مناسب با این دوره این آموزش بر آن شد که محتوای آموزشی متناسب با رشد شناختی کودک و همسو با کتب دوره ابتدایی را تدوین کند. مطالب این کتاب به افزایش دقت و توجه و تمرکز نوآموز و در راستای کتب ابتدایی از آسان به مشکل طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

خواندن کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مربیان پیش دبستانی و مادران و پدران مناسب است.

نظرات کاربران

Narges
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

قیمت اشتباه نشده؟ قیمت چاپی ۹۷ تومان و کتاب الکتروتیک ۱۰۲ تومان. برای کتاب ۱۱۸ صفحه ای!!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱۵۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان