دانلود و خرید کتاب حال خوب، درک احساس کودک اعظم رحیمی مند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حال خوب، درک احساس کودک اثر اعظم رحیمی مند

کتاب حال خوب، درک احساس کودک

ویراستار:زهرا محقق
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حال خوب، درک احساس کودک

کتاب حال خوب، درک احساس کودک نوشتهٔ اعظم رحیمی‌مند با ویراستاری زهرا محقق در انتشارات متخصصان چاپ شده است. این کتاب علاوه بر تکنیک‌های فرزندپروری، تکنیک‌هایی رو در بر دارد که به شناخت بیشتر والدین از خود و بالا‌رفتن انگیزه برای شاد‌زیستن، جهت‌ داشتن حال خوب، زندگی شاد و فرزند موفق با باوری مثبت و ثروت‌ساز کمک می‌کند.

درباره کتاب حال خوب، درک احساس کودک

نویسنده مشکلات زیادی را در ارتباط بین والدین و فرزندانشان می‌دید و پس از بررسی متوجه شد مشکل اصلی این است که والدین به خودشان و حال خوبشان اهمیت نمی‌دهند. این موضوع انگیزه‌ای برای نگارش این کتاب شد. درواقع علت اصلی مشکلات ما با بچه‌ها خیلی وقت‌ها بچه‌ها نیستند، علت خودمان هستیم. ما دوست داریم بچه‌های با اعتمادبه‌نفسی داشته باشیم در حالی که خودمان عزت‌نفس نداریم. دوست داریم آن‌ها مستقل باشند در صورتی که خودمان به‌شدت به آن‌ها وابسته‌ایم. انتظار داریم در انجام‌دادن تکالیفشان منظم و خلاق باشند درصورتی که خود ما هیچ تصمیمی برای ایجاد خلاقیت در کار و زندگیمان نداریم. دوست داریم که بلد باشند دوست‌های خوب انتخاب کنند اما هیچ‌کدام از تکنیک‌های ارتباطی‌ای که با رفتارمان به ‌آن‌ها نشان بدهیم را یاد نگرفته‌ایم.

 وقتی ما به‌عنوان والدین آموزش‌هایی را که باعث می‌شود حال روح‌وروانمان خوب باشد ندیده‌ایم چه‌طور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرزندانی شاد، با اعتمادبه‌نفس، حرف‌شنو، همیار، مستقل و موفق داشته باشیم؟ البته ماهم مقصر نیستیم چون والدین ما هم این تکنیک‌ها را نمی‌دانستند. این کتاب می‌تواند راهی برای آغاز مسیر تغییر باشد.

کتاب حال خوب، درک احساس کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب حال خوب، درک احساس کودک

«کسی که اطلاعات بیشتری از کامپیوتر داره بهره بیشتری می‌بره و برای پیشبرد اهدافش استفاده بهینه‌تری ازش داره اونی که اطلاعات کمتری از کامپیوتر داره بهره کمتری می‌بره کسی هم که هیچ شناختی ازش نداره ممکنه بهش آسیب برسونه مثل کودک یک‌ساله که به‌دلیل عدم آگاهی می‌زنه دستگاه رو تیکه‌تیکه و خراب می‌کنه.

هرچقدر اطلاعاتمون از ویژگی‌های هم بیشتر باشه، می‌تونیم ارتباط بهتری برقرار کنیم و سود بیشتری از ارتباط با هم ببریم. اون‌وقته که از ازدواجمون از داشتن فرزند به‌جای ترس و نگرانی، لذت می‌بریم. اون‌وقته که به‌جای بمباران همدیگه، همدیگه رو گل‌باران می‌کنیم و از موهبت زندگی کردن و داشتن نقش‌هامون تو زندگی لذت می‌بریم.

دفترچه راهنماتو خوب مطالعه کن برای اینکه روابط ما با دیگران خوب باشه باید شناختمون بیشتر بشه و برای این منظور اول باید شناخت رو از خودمون شروع کنیم. وقتی خودت رو خوب بشناسی می‌تونی به احساساتت کاملاً واقف بشی در این صورته که می‌فهمی چی می‌خوای و چی نمی‌خوای زمانی که بفهمی به‌قول معروف با خودت چندچند هستی و می‌دونی که از زندگی چی می‌خوای اون‌وقته که کنترل احساست رو می‌گیری دستت هرچیزی ناراحتت نمی‌کنه برای هرچیزی از کوره در نمیری اون‌موقع ست که عزت‌نفست میره بالا و می‌تونی ارتباط مؤثر مثبتی رو با اطرافیان به‌خصوص فرزندت داشته باشه. حالت خوب میشه و در نتیجه حال زندگیت هم روزبه‌روز بهتر و بهتر میشه. اون‌وقته که راحت‌تر می‌تونی حرف همسرت رو بفهمی و درکش کنی بهتر می‌تونی فرزندت رو بشناسی، آسون‌تر می‌تونی با اطرافیان و همکارت رابطه خوب داشته باشی.

حالا اگه دوست داری کاتالوگ خودتو باز کنی خودتو آنالیز کنی در ادامه همراهم باش... خودشناسی = خودشناساندن = ارتباط درست = اعتبار = ثروت و شادی مادی و معنوی (حال خوب _ زندگی شاد) »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان