دانلود و خرید کتاب تئوری کاربردی موسیقی فرشید بیانی شهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تئوری کاربردی موسیقی اثر فرشید بیانی شهری

کتاب تئوری کاربردی موسیقی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تئوری کاربردی موسیقی

کتاب تئوری کاربردی موسیقی نوشتهٔ فرشید بیانی شهری است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای همهٔ نوازندگان و خوانندگان نوشته شده است.

درباره کتاب تئوری کاربردی موسیقی

کتاب تئوری کاربردی موسیقی محتوی تئوری موسیقی (Music Theory) است؛ نظریه‌ای دربارهٔ قواعد، اصطلاحات و نحوهٔ اجرای موسیقی. تئوری موسیقی از قرن‌های گذشته ابداع شده و به‌تدریج کامل شده است.

این کتاب به موضوعات گوناگونی که مربوط به تئوری موسیقی است، پرداخته است؛ موضوعاتی همچون تاریخچه، واژهٔ موسیقی، اجرای آن، موسیقی نظری، علم نُتیک موسیقی، علائم ثبت زبان موسیقی، انواع موسیقی، خط حامل، نام نُت‌ها و... .

خواندن کتاب تئوری کاربردی موسیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوازندگان و خوانندگان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تئوری کاربردی موسیقی

«به عبارت دیگرنُت‌هایی که ما در یک قطعه موسیقی می‌شنویم همه دارای اهمیّت یکسانی نیستند . شاید نتی از دیگر نت ها دیرند(کشش) طولانی‌تری داشته باشد و یا ارتفاع آن با بقیه‌ی نت‌ها تفاوت داشته باشد. اما مهم ترین چیزي که باعث می شود اهمیت یک نُت زیاد یا کم شود تاکید است. تاکید وقتی به وجود می آید که یک نُت را نسبت به بقیه نُت‌ها قوی تر اجرا کنیم. حال اگر فاصله میان نُت‌هایی که روی آن ها تاکید می‌کنیم منظم باشد به طوری که شنونده بتواند زمان فرا رسیدن نُت قوی بعدی راتشخیص دهد می گوییم وزن به وجود آمده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۶۴,۹۹۹
تومان