دانلود و خرید کتاب قوانین معنوی موفقیت نورمحمد بامری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین معنوی موفقیت اثر نورمحمد بامری

کتاب قوانین معنوی موفقیت

معرفی کتاب قوانین معنوی موفقیت

کتاب قوانین معنوی موفقیت نوشتهٔ نورمحمد بامری است. انتشارات خط آخر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر این‌گونه توصیه می‌کند: بخوانید که بدانید، تا بتوانید، باور کنید و عمل کنید.

درباره کتاب قوانین معنوی موفقیت

کتاب قوانین معنوی موفقیت از علم می‌گوید. این کتاب برگرفته از معارف دینی و روان‌شناسی اسلامی است و کوشیده تا با توضیح مفاهیمی همچون خودآگاهی، خودشناسی و تمرین و تفکر و توکل مخاطب خویش را راهنمایی کند.

تا چه زمانی علم بیاموزیم؟ می‌توان گفت تا لحظهٔ مرگ.در این کتاب آمده است که علم گنجینه‌های پنهان درونت را نمایان می‌کند و باعث می‌شود استعدادها، توانمندی‌ها و داشته‌های درونی خودت را بشناسی و برای شکوفاکردن آنها اقدام کنی. علم و دانش را به چراغی تشبیه می‌کنند که در تاریکی‌ها و ظلمات نفسانی راه نجات را به انسان نشان می‌دهد.

خواندن کتاب قوانین معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و پیوند آن با آموزه‌های دینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب قوانین معنوی موفقیت

«تفکر عامل بیداری انسان و حرکت او درمسیر اهدافش است، تفکر یعنی اینکه هدف از خلقت من چیست برای چه کاری آفریده شده ام، برای رشد و تعالی شخصیت خود چکار کنم، آیا راهی که انتخاب کرده ام مرا درمسیر سعادت و کمال قرارمی دهد یا مانند جغدی درخرابه‌ها زندگی می‌کنم.

روزها فکرمن اینست و همه شب سخنم

که چراغافل از احوال دل خویشتنم

ازکجا آمده ام آمدنم بهرچه بود

به کجا میروم آخرننمایی وطنم

ماندهام سخت عجب کزچه سبب ساخت مرا

یا چه بوده است مراد وی ازاین ساختنم

تفکر یعنی اندیشیدن درباره آنچه که انجام می‌دهیم، در آموزهای دینی ما آمده است تفکر ساعۀ خیر من عبادهٔ ستین سنۀ؛ یک ساعت تفکر از شصت سال عبادت بهتر است.

پرسیدن سوالاتی مانند من کیستم و یا هدف از خلقت من چیست و برای چه هدفی آفریده شدم و فکر کردن به این گونه سوالات به ابعاد جدیدی از قدرت‌های درونی و خورشید نهان درونمان راه پیدا می‌کنیم و به این گفته خداوند پی می‌بریم.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۹۰۰۰۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

خیلییییی کتاب عالی بود . از نویسنده گرامی بسیار سپاس گزارم . خیلی خوشحال میشم اگر ایشون کتاب های بیشتری بنویسند تا ما استفاده کنیم🌹

فرهاد نوروزی
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

فوق العاده بود!چبسا راه سعادت همین است و بس! شناخت،هدف،باور،و توانمندی...

کاربر ۴۶۸۴۷۷۶
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

فوق العاده است راه رسیدن به کمال ،خود آگاهی ، خودشناسی و هدفمند بودن است که در کتاب قوانین معنوی موفقیت به زیبا تزین شکل ممکن راه سعادت و کمال را بیان کرده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

حجم

۵۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان