دانلود و خرید کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته فیزیک کاربردی سیدمحمد ضیاء حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته فیزیک کاربردی اثر سیدمحمد ضیاء حسینی

کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته فیزیک کاربردی

معرفی کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته فیزیک کاربردی

کتاب English for the Students of Applied Physics نوشتهٔ سیدمحمد ضیاء حسینی و سیداحمد ضیاء حسینی در انتشارات سمت منتشر شده است. این کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشتهٔ فیزیک کاربردی است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

درباره کتاب English for the Students of Applied Physics

آموزش زبان انگلیسی در تمام رشته‌های دانشگاهی مشتمل بر متون تخصصی همان رشته و برگرفته از کتاب‌های مرجع و معتبر دانشگاه‌های دنیا است. هدف غایی این کتاب، آزمایش و افزایش سطح مهارت زبانی در درک مطالب و موضوعات تخصصی مرتبط با رشتۀ فیزیک کاربردی است. هر درس از مجموع ۱۳ درس این کتاب مصور شامل یک متن کوتاه تخصصی، تمرین‌های درک مطلب، واژگان و اصطلاحات تخصصی، ترجمه، معادل‌یابی و نیز متن‌های تخصصی دیگر جهت ممارست و مطالعۀ بیشتر است. به‌دلیل اهمیت شناخت «کلمه در متن» ویژگی ممتاز کتاب در تخصیص تمرین‌هایی در رابطه با ریشه‌شناسی لغات و موارد اشتقاق آن‌هاست، به‌صورتی که دانشجو را به تأمل و پیشنهاد معادل ترغیب می‌کند.

خواندن کتاب English for the Students of Applied Physics را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ فیزیک کاربردی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه