دانلود و خرید کتاب روش های نوین حفاظت شخصی پیتر کانستردین ترجمه رضا تبریزیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های نوین حفاظت شخصی اثر پیتر کانستردین

کتاب روش های نوین حفاظت شخصی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روش های نوین حفاظت شخصی

کتاب روش های نوین حفاظت شخصی نوشته پیتر کانستردین و ترجمه رضا تبریزیان است. این کتاب را انتشارات دیده بان منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های نوین حفاظت شخصی

از منظر آموزه‌های اسلامی و دلایل عقلی، حفظ جان در مقابل خطرات و تهدیدات خصوصاً در مواردی که این خطرات جدی است، واجب و ضروری است. پیشرفت‌های صنعتی و فناوری و تحولاتی که در قرون اخیر در سطح جهانی به وقوع پیوسته، بسیاری از جنبه‌های زندگی بشر را از جمله حوزه امنیت را با دگرگونی و پیچیدگی خاصی مواجه ساخته که به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با زمان‌های گذشته خصوصاً زمان صدر اسلام نمی‌باشد. پیشرفت کمی و کیفی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی و میزان برد و قدرت تخریبی آنان سبب می‌شود تا در زمینه دفاعی و حفظ امنیت مسئولین و نخبگان علمی نظام اسلامی، راهکارهای متناسب با زمان کنونی اتخاذ گردد تا جامعه و نظام اسلامی در مقابل تهدیدات و توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام که ترور مسئولین و نخبگان همواره از ارکان این توطئه‌ها بوده و است، از مصونیت بیشتری برخوردار بوده و از آسیب‌هایی که متأسفانه در اوایل انقلاب و چند سال اخیر به دلیل کم‌توجهی یا عدم پیش‌بینی به‌موقع به این موضوع مهم باعث ازدست‌دادن تعداد زیادی از بهترین نخبگان نظام گردید و جامعه اسلامی را از خدمات ارزنده و درخشان آنان محروم ساخت، بکاهد.

حذف فیزیکی شخصیت‌های مثبت در طول تاریخ همواره به‌عنوان یکی از روش‌های غلبه، مطرح بوده و همین عامل از دیرباز موجب شده است تا نزدیکان و اطرافیان شخصیت‌های بزرگ و برجسته نسبت به تأمین امنیت و حساسیت نسبت به حیات چنین اشخاصی بی‌اعتنا نباشند. به استناد تاریخ ضربه‌ای که ممکن است یک نهضت از فقدان شخصیت‌های برجسته ببیند آن‌قدر سهمگین و خطرناک است که شاید موجب ازبین‌رفتن آن نهضت گردد و چه‌بسا که چنین اشخاصی تا قرن‌های متمادی در آن سرزمین پدید نیایند و به همین لحاظ موضوع حفاظت از شخصیت‌های نامدار، همواره به‌عنوان یک نگرانی بزرگ در تمامی جوامع بشری وجود داشته است. این کتاب سعی دارد روش‌های نوینی در جهت امنیت مطرح کند. 

خواندن کتاب روش های نوین حفاظت شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به جامع شناسی علاقه دارند مناسب است.

بخشی از کتاب روش های نوین حفاظت شخصی

«مسئولیت امنیت فردی

اگر کتابچه‌ای با عنوان امنیت شخصی از مرکز پلیس متروپولیتن یا سفارت ایرلند شمالی مطالعه کنید، خواهید دید که این اصل در صفحه اول کتابچه آورده شده است. این اصل تردیدناپذیر و غیرقابل‌تغییر است: «شما و کارفرمایان شما به یک میزان مسئول امنیت خودتان هستید.» تمام مفهوم امنیت در واقع یک سازش و توافق است و در زمینه حفاظت شخصی این موضوع سازش و تعادلی بین الزامات امنیتی و مطالبات یک زندگی تقریباً طبیعی و ایجاد آن برای یک شخصیت مهم است. برخی احساس می‌کنند که باید رفتار خود را به‌گونه‌ای تغییر دهند که امنیت را به بهترین شکل ایفا کنند، اما این مسئله یک موضوع کاملاً شخصی و مسئولیت خود فرد است که تا چه حد خود را با شرایط وفق می‌دهد. یک تعریف دقیق وجود دارد که می‌گوید اگر کارفرمایی را که مسئول حفاظت از او هستید در یک معدن پنهان کنید و او در همان مکان زندگی و کار کند، باز هم شانس شما برای حفاظت از او ۷۵ درصد است. ما در بخش آدم‌ربایی و پیشگیری از آن و هوشیاری نسبت به آن، به جنبه مفهومی این اصل خواهیم پرداخت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۸ صفحه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان