دانلود و خرید کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی موسسه بیزینس مانیتور اینترنشنال ترجمه مرکز راهبری آینده‌پژوهی علوم و فناوری‌های دفاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی اثر موسسه بیزینس مانیتور اینترنشنال

کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی

معرفی کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی

کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی: شامل پیش‌بینی‌های پنج‌ساله تا ۲۰۱۸ را مؤسسه بیزینس مانیتور اینترنشنال جمع‌آوری کرده است و انتشارات دیده‌بان منتشر کرده است.

درباره کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی

گزارش پیش رو که توسط مؤسسه بی ام آی انگلستان و به‌صورت فصلی منتشر می‌گردد، مشتمل بر تشریح مسائل امنیتی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که توسط مؤسسه مذبور و از طریق منابع متعدد جمع‌آوری و با معیارهای این مؤسسه تحلیل و در جولای ۲۰۱۴ منتشر کرده است. متن حاضر با همکاری مرکز راهبری آینده‌پژوهی علوم و فناوری‌های دفاعی مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ترجمه شده است. درج مطالب مورد اشاره در این گزارش صرفاً برگردانی از گزارش‌های این مؤسسه است و به‌هیچ‌وجه به معنای تأیید آن از جانب این انتشارات نبوده و باتوجه‌به وجود اطلاعات در خور توجه، قابل‌تحلیل، نقد و بررسی است. کتاب حاضر به‌منظور ارائه تصویری از رویکردهای تحلیلی مراکز رصد و دیده‌بانی راهبردی و امنیتی در خارج از کشور ارائه شده و می‌تواند توسط طراحان، تحلیل گران و تصمیم‌سازان امنیتی - دفاعی و سیاسی ج.ا.ا به‌صورت موضوعی و متناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خواندن کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مسائل سیاسی و روابط ایران و آمریکا می‌توانند مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب گزارش وضعیت امنیتی و دفاعی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی

«چشم انداز صنعتی بی ام آی

چشم انداز بی ام آی

ما فکر می‌کنیم فعالیت‌های هسته‌ای ایران برای سال‌های آتی همچنان محلی برای جدل با جامعه جهانی باقی خواهد ماند و اگر اکنون توافق جامعی به امضا نرسد، افزایش تنش‌ها تا سطح غیر منتظرهای را پیش‌بینی می‌کنیم. عناصر تندروی درون حکومت ایران فرصت جدیدی برای ظهور می‌یابند و ایران به تولید اورانیوم با غنای متوسط باز خواهد گشت. کنگره آمریکا قوانین تحریم دیگری به تأیید می‌رساند که ایران را به طور کامل از بازار نفت جهانی محروم خواهد کرد. بحران حال حاضر عراق برای ایران این مزیت را داشته است که بتواند خط امنیتی برجای‌مانده بعد از خروج آمریکا را پر کند و درعین‌حال، وضعیت امنیتی ایران را در منطقه بدتر کرده است. ایران با وضعیت اقتصادی فاجعه‌بار خود بدون فشار شدید نظامی، ابزار لازم برای حمایت هر دو رژیم بشار اسد در سوریه و دولت شیعه در عراق را نخواهد داشت. در نتیجه، ایران باید یکی را انتخاب کند و باتوجه‌به مشترکات عمیق و مرز مشترک خود با عراق، عراق را انتخاب خواهد کرد. برای ایران، آمریکا و عربستان سعودی، داعش دشمن مشترک است که این امر شرایطی را برای همکاری‌های منطقه‌ای فراهم می‌کند. افزون بر این، نه ایران و نه آمریکا هیچ یک نمی‌خواهند که کردها استقلال پیدا کنند؛ هر دو خواستار حفظ یکپارچگی عراق هستند. در نتیجه، آمریکا ضرورت دررابطه‌با موضوع عراق در مقابل ایران نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان