دانلود و خرید کتاب پدیده باش بانو زهره عیسی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدیده باش بانو اثر زهره عیسی زاده

کتاب پدیده باش بانو

معرفی کتاب پدیده باش بانو

کتاب پدیده باش بانو نوشتهٔ زهره عیسی زاده است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب به بانوان می‌آموزد که چگونه یک بانوی قدرتمند، خوشحال و موفق باشند.

درباره کتاب پدیده باش بانو

زهره عیسی‌ زاده کارشناس کارتوگرافی، مربی و مدرس حال خوب و همچنین نویسنده است. کتاب پدیده باش بانو مسیرهای موفقیت و راه‌های رسیدن به قدرت و حال خوب را به شما می‌آموزد. مخاطب این کتاب بانوانی هستند که از وضعیت کنونی خود ناراضی هستند. آن‌ها احساس سردرگمی و ناکافی‌بودن می‌کنند و در سرگردانی‌های گذشته مانده‌اند؛ همچنین به‌واسطۀ سرزنش خود، به حال ناخوب و یا سرخوردگی رسیده‌اند. مقایسه‌کردن، آنان را گمراه کرده و از مسیر صحیح زندگی‌شان منحرف ساخته است.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا خودتان ناجی و دلیل حال خوبتان شوید؛ همچنین باعث پیدایش حال خوب در دیگران شوید و به‌این‌ترتیب، برای حال خوب دیگران هم تلنگری ایجاد کنید.

در کتاب پیش رو، خودتان مشاور حال خود می‌شوید. شما با شناخت و آگاهی از خودتان می‌توانید به تمام احساسات خود کنترل داشته باشید و از خودتان در مسیری روشن و موفق بهره ببرید و درنهایت احساس رضایت داشته و شادمان شوید.

این کتاب از بخش‌هایی مانند امید، ایمان، باور و موفقیت تشکیل شده و مزیت آن نسبت به کتاب‌های مشابه در تجربی‎‌  بودنش است.

زهره عیسی زاده تمام تجربیات خود را در قالب این نوشتار در اختیار خواننده قرار داده تا به‌واسطۀ مطالعه عمیق آن، حالی خوب و مسیری روشن برایشان فراهم شود.

خواندن کتاب پدیده باش بانو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پدیده باش بانو

«من با ایستادن جلوی آیینه قدی خانه‌ام، به سرتاپای خودم خیره شدم و شروع به تکرار خواسته و هدف‌هایم کردم. گاهی ضعف‌های خودم و حرف‌های دیگران بازهم می‌خواستند مانع تبدیل من شوند؛ ولی من طبق تصمیمم، همواره آگاهی افکارم را به خود گوشزد می‌کردم.

من جلوی آیینه با آنکه بودم روبه‌رو شدم و یک‌لحظه چشمانم را بستم و به آنچه می‌خواستم بشوم، فکر کردم. درون من ذوقی به پا بود. گویی یک زندانی از بند اسارت آزاد شده است. آری! من داشتم از اسارت خود و از خودم رها و آزاد می‌شدم.

بانوجان! در هر وضعیت و شرایطی که هستی، مانع رشد خودت نباش و شروع کن به رهایی. تو اگر مادر هستی، اگر یک همسر هستی، اگر سالخورده یا جوانی، هر چه که هستی، تو یک انسانی که حال دلت باید خوب باشد. تو آن‌قدر ارزشمندی که باید برای خودت وقت بگذاری و شکوفا شوی و هیچ شرایطی مانع تو نمی‌شود.

در هر شرایطی که هستی، یک‌بار برای همیشه از خودت بپرس: «پس من چه؟!»

اگر من مادری باشم که دائم در حال رسیدگی به فرزندان خود بوده و حتی ثانیه‌ای وقت رسیدگی به ظاهر خود را نداشته باشم، پس ارزش‌هایم چه می‌شوند؟ باید به این باور برسم که من می‌خواهم مادری باارزش شوم و حال خوب من، حال خوب فرزندانم را به‌دنبال خواهد داشت.

بدون شک فرزندتان در آینده به‌دنبال الگو خواهد بود. او حتماً می‌خواهد روبرویش مادری قدرتمند را ببیند تا از او درس بگیرد و خودش هم در آینده مادری ارزشمند شود.

انتخاب با تو است؛ تو می‌توانی یک بانوی قدرتمند باشی و یا مادری خسته و ناامید. کدام‌یک را می‌خواهی؟

تو یک الگویی، تو یک خالقی، تو ارزشمندی، تو می‌توانی دنیا را زیبا کنی و با بودنت حس آرامش را به دیگران هدیه دهی. تو معنای زیبابودن هستی.

تو به‌واسطهٔ اینکه فرزندی را به‌دنیا می‌آوری، خالق هستی. تو زمانی‌که با اندک امکانات بهترین غذا را تدارک می‌بینی، خالق هستی. پس برای فرزندان و اطرافیانت خالق حال خوب باش.

زمانی‌که حالت خوب است، حال خانه خوب خواهد شد. وجود تو باعث می‌شود که انرژی در خانه جریان یابد.

هیچ فرقی ندارد که نوجوانی یا میانسال، در هر سنی هستی تو یک انسانی و ارزشمندی؛ بنابراین هرگز و در هیچ زمانی حال خوب را از خودت دریغ نکن.

پس برای حال دلت شروع کن تا به دنیایی زیبا تبدیل شوی.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان