دانلود و خرید کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی امیدعلی مسعودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی اثر امیدعلی مسعودی

کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی

ویراستار:معصومه اشتری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی

کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی نوشتهٔ امیدعلی مسعودی (دانشیار علوم ارتباطات دانشگاه سوره) و حاصل ویراستاری معصومه اشتری است. انتشارات پشتیبان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون نگارش علمی و فنی سخن گفته است.

درباره کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی

کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی در چند فصل نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها به‌ترتیب عبارت است از «نویسندگی و ابزار آن»، «انواع نثر»، «انواع نوشتارهای تولیدی»، «وظایف نویسنده»، «اهمیت طرح در نویسندگی»، «ایده‌یابی»، «ایده‌پردازی»، «سبک نوشتاری»، «آغاز نوشتن»، «بند (پاراگراف) نویسی»، «آشنایی با مقاله» و «چگونه مقالهٔ علمی بنویسیم».

خواندن کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حرفهٔ نگارش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارتباطات نوشتاری؛ فن نویسندگی

«بدون تحقیق و جست‌وجو درباره یک موضوع و مطالعه پیرامون منابع و مآخذ آن نمی‌توان درباره آن موضوع اندیشید و مطلبی نوشت. کار مطالعه و تحقیق برای یک نویسنده همچون تمرین و ممارست یک ورزشکار در عرصه میدان رقابت‌های ورزشی است. همچنان که یک ورزشکار باید با تمرین‌های جسمانی بدن و اندام‌ها خود را برای مبارزه در روز نبرد آماده سازد یک نویسنده توانا باید با مطالعه و تحقیق در کتاب‌های مفید، آمادگی فکری و روحی خود را برای نوشتن یک مطلب خوب فراهم کند.

«برای نویسنده‌ای که می‌خواهد با وقوف به دنیای درون و برون آدمی، اوضاع جهان، احوال گذشتگان و تمام مسائل زندگی مطالب خود را بنویسد و با آگاهی تمام به تجزیه‌وتحلیل رویدادها بپردازد و از بررسی‌های خود نتایج صحیح به دست آورد، جز مطالعه راهی وجود ندارد».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۰۱۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان