دانلود و خرید کتاب آزمون سلامت و هوش کودک مسعود شریف زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمون سلامت و هوش کودک اثر مسعود شریف زاده

کتاب آزمون سلامت و هوش کودک

معرفی کتاب آزمون سلامت و هوش کودک

کتاب آزمون سلامت و هوش کودک نوشتهٔ مسعود شریف زاده و سیدمحمد هاشمیان شهری است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب موضوعاتی چون نارسایی، رشد بدن، حرکتی، بینایی، شنوایی، گفتاری، ذهنی، آزمون‌های هوش را دربر می‌گیرد.

درباره کتاب آزمون سلامت و هوش کودک

والدین همواره خواستار اطمینان از سلامتی و رشد کافی کودکان خود هستند و همین امر سبب مراجعهٔ مکرر آن‌ها به پزشک کودکان و یا مراکز درمانی می‌شود. در صورتی که بسیاری از اختلالات کودک، به وسیلهٔ یک‌سری مقیاس‌ها و روش‌های ساده توسط والدین و در منزل قابل ارزیابی است. فراگیری و استفاده از این روش‌ها، موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه و همچنین سبب اطمینان خاطر والدین از سلامت و رشد کافی کودکشان می‌شود و در صورت وجود هر نوع اختلال در کودک، موجب تشخیص به‌موقع، اقدام لازم در جهت رفع آن و پیشگیری از عوارض بعدی می‌شود. هدف نویسندگان از این مجموعه ارائهٔ مقیاس‌ها و روش‌های تشخیص یک‌سری از مهم‌ترین اختلالات رشدی، حسی - حرکتی و هوشی با بیانی ساده است.

خواندن کتاب آزمون سلامت و هوش کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای مادران و پدران پیشنهاد می‌شود. والدین محترم با به‌کارگیری این روش‌ها و مقیاس‌ها از سلامت کودکان خود در موارد مذکور اطمینان حاصل کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۶۰۰
تومان