دانلود و خرید کتاب تقاص عشق غلامحسین قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تقاص عشق اثر غلامحسین قربانی

کتاب تقاص عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تقاص عشق

کتاب تقاص عشق نوشتهٔ غلامحسین قربانی است. انتشارات پایتخت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان را فردی که معشوق خود را از دست داده است، روایت می‌کند.

درباره کتاب تقاص عشق

کتاب تقاص عشق با خشم راوی آغاز می‌شود.

راوی، روایت‌گری خود را از خشمی که آن را بر پدال گاز منتقل می‌کند، آغاز می‌کند. او ماشین را با سرعتی بسیار بالا می‌راند و هم‌زمان فریاد هم می‌زند.

این شخصیت، از یک درد روحی رنج می‌بَرد. او معشوق خود را از دست داده است؛ معشوقی که عاشق را رها می‌کند.

خواندن کتاب تقاص عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تقاص عشق

«تمام فشار خشمی را که در درونم می‌جوشید به پدال گاز منتقل کرده و دیوانه وار بر آن پا می‌فشردم تا موتور پرقدرت، غرش کنان اتومبیل سنگین را در حالی که سینه ی هوا را می‌شکافت، در دل تاریک شب به پیش براند. هم چون سواری بر اسبی لگام گسیخته، جاده ی تاریک و خلوت را که مانند اژدهایی در برابرم دهان می‌گشود و خود را زیر نور چراغ هایم می‌گستراند با سرعت جنون آمیزی طی می‌کردم و مدام فریاد می‌کشیدم. باد با هجوم به داخل ماشین، سعی در خفه‌کردن فریادهایم و خشکاندن اشک هایی که تمام پهنای صورتم را پوشانده بود، داشت. مانند کودک مادر مرده‌ای زار می‌زدم و فریاد زنان ،خدا، خدا می‌کردم. اگرچه ضربه را از بنده خدا خورده بودم اما روی سخنم با خود «خدا »بود، و مانند همیشه از او طلبکار بودم. در گذشته هم هرگاه در معادلات پیچیده ذهن خود در مورد اعمال بنده هایش به بن بست می‌رسیدم، فقط ‘ او’ را مسئول می‌دانستم. کاری به کار جفای روزگار، اعمال خودم و عکس العمل هایش و در نهایت برخورد آدم هایی که موجبات بروز مشکلات روحی و جسمی‌ام را فراهم می‌آوردند، نداشتم. همه چیز را ازاو و از چشم او می‌دیدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان