دانلود و خرید کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱ ناصر رجبی فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱ اثر ناصر رجبی فرد

کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱

معرفی کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱

کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱ نوشتهٔ ناصر رجبی فرد است. انتشارات اهورا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، برای کارآموزان درجه‌یک مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، علاقه‌مندان به رشتهٔ تراشکاری و دانشجویان رشتهٔ ساخت و تولید نوشته شده است.

درباره کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱

کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱، مطالب خود را از وسایل موردنیاز برای بستن ابزار به ماشین تراش آغاز می‌کند و با ارائهٔ نرم‌افزارهای مورداستفاده به پایان می‌رساند.

هنرجویان در این میان دربارهٔ مواردی همچون ابزارهای ترا‌شکاری، انطباقات، ماده‌شناسی، عملیات حرارتی، مخروط‌تراشی، پیچ و مهره، فرمان‌های کنترل، علائم صافی سطوح و... اطلاعاتی کسب می‌کنند.

کتاب با ارائهٔ تعریفی از تراش‌کار درجه‌یک آغاز می‌شود.

خواندن کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کارآموزان درجه‌یک مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای، علاقه‌مندان به رشتهٔ تراشکاری و دانشجویان رشتهٔ ساخت و تولید پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آموزش تراشکاری درجه ۱

«برای آنکه رنده‌ها در حین کار بتوانند نیروهای تجزیه شده از نیروی برش را به خوبی تحمل نمایند لازم است که در رنده گیرهای مناسبی به طور محکم و مطمئن بسته شوند. برای باز و بسـته کردن سریع رنده‌های تراشکاری، رنده‌گیرهای متنوعی با فرم‌های مختلف ساخته شده است که در زیر به شرح بعضی از آنها می‌پردازیم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان