دانلود و خرید کتاب واردات و ترخیص خودرو محمد خانی‌چهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واردات و ترخیص خودرو اثر محمد خانی‌چهری

کتاب واردات و ترخیص خودرو

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب واردات و ترخیص خودرو

کتاب واردات و ترخیص خودرو نوشتهٔ محمد خانی چهری و سحر خانی‌چهری است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. «داشبورد مدیریت» عنوان فرعی این کتاب است.

درباره کتاب واردات و ترخیص خودرو

کتاب واردات و ترخیص خودرو، داده‌ها و اطلاعاتی لازم را دربارهٔ فرایند خرید، حمل و ارزش‌گذاری واردات و ترخیص خودرو ارائه کرده است.

این کتاب، نوشتهٔ محمد خانی چهری و سحر خانی‌چهری، در نخستین فصل به موضوع تبارشناسی خودرو در ایران پرداخته؛ در فصل دوم دربارهٔ شناخت فنی و استانداردهای جهانی سخن گفته؛ در فصل سوم به مقررات ورود و خروج و در فصل چهارم به خرید و حمل و ارزش‌گذاری خودروها پرداخته است. فصل پنجم این کتاب، دربارهٔ تشریفات گمرکی و ترخیص خودرو و فصل ششم نیز دارای پیوستارها و پیکره‌هاست.

خواندن کتاب واردات و ترخیص خودرو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، واردکنندگان و سازندگان خودرو، ترخیص‌کاران گمرکی، دانشجویان مهارت‌محور، بازرگانان، کارآفرینان و کنشگران دیگر در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب واردات و ترخیص خودرو

«در تهران دوره ناصری جدای از کالسکه بخار ویژه اشراف و اعیان، تنها وسیله نقلیه عمومی شهری خط‌آهن تهران شهرری (ماشین دودی) بود که در سال (۱۲۲۷ خ ۱۸۴۸ م) نخستین سال زمامداری ناصرالدین‌شاه امتیاز آن به یک مهندس فرانسوی و در پسین براساس قرارداد ۹۹ ساله به بلژیکی‌ها واگذار گردید. شاه پس از بازگشت از سفر اروپا دستور کشیدن خط‌آهنی (واگن اسبی) را صادر کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۶۰۰
تومان