دانلود و خرید کتاب خانواده و رسانه های نوظهور موسسه فرهنگی تربیتی آرامش آبی آتیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده و رسانه های نوظهور اثر موسسه فرهنگی تربیتی آرامش آبی آتیه

کتاب خانواده و رسانه های نوظهور

معرفی کتاب خانواده و رسانه های نوظهور

کتاب خانواده و رسانه های نوظهور اثری نوشته نویسندگان موسسه فرهنگی تربیتی آرامش آبی آتیه است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خانواده و رسانه های نوظهور

خانواده نخستین و مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله و مدرسه آموزش زندگی به انسان است. هراندازه خانواده داناتر باشد برای آموزش زندگی به اعضای خود تواناتر خواهد بود.

خانوادهٔ تواناتر، پایدارتر، شاداب‌تر و سازنده‌تر است که واحدها و سلول‌های سالم و سازنده برای ساخت پیکره اجتماع را فراهم کند و در این راستا هراندازه مهارت‌های لازم را کسب نموده و ارتقا دهد. جامعه نیز در دستیابی به اهداف خود موفق‌تر خواهد بود.

مجموعه حاضر بخشی از مجموعه کتاب‌های آموزش و مهارت‌های زندگی «مصباح خانواده» است که با استفاده از منابع دینی، تربیتی، روان‌شناسی و مطالب ارائه شده توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم (اندیشه قم) و برخی منابع دیگر تهیه و تقدیم شده است.

کتاب خانواده و رسانه های نوظهور به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های خانواده‌های معتقد در دنیای امروز می‌پردازد. این کتاب ابتدا به مفهوم تهاجم فرهنگی می‌پردازد و نشان می دهد رسانه‌های نوظهور چگونه نسل جوان را به سمت بی‌بندوباری و بی‌دینی کشیده‌اند و در ادامه به والدین و مربیان کمک می‌کند کودکان و نوجوانان را به راه درست هدایت کنند. 

خواندن کتاب خانواده و رسانه های نوظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان