دانلود و خرید کتاب ستاره درخشان نیکو بگ‌زاده ابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره درخشان اثر نیکو بگ‌زاده ابری

کتاب ستاره درخشان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ستاره درخشان


کتاب ستاره درخشان نوشتهٔ نیکو بگ‌زاده ابری و ویراستهٔ زهرا ابراهیمی مقدم است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ستاره درخشان

کتاب ستاره درخشان داستان اولین روز مدرسهٔ ستاره است. ستاره شب قبلش از هیجان خوابش نبرد؛ چون خیلی ذوق‌زده بود، برای رفتن به مدرسه، برای پیداکردن یک‌ عالمه دوست و برای انجام کارهایی که همیشه دوست داشت با دوستانش انجامشان بدهد؛ اما کمی هم ترسیده بود از اینکه نتواند دوستی پیدا بکند و تنها بماند.

خواندن کتاب ستاره درخشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم          

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. کتاب ستاره درخشان برای کودکانی که به‌تازگی می‌خواهند به مدرسه بروند مناسب است.                                         

بخشی از کتاب ستاره درخشان

«صبح روز بعد ستاره بعد از اینکه با کمک بهار، خواهرش آماده رفتن به مدرسه شده بود صبحانش رو با بهار و مامان و بابا تو حیاط خورد. موقع خداحافظی وقتی بهار رو بغل کرد بهش گفت که ترسیده و نگرانه؛ اما خواهرش گفت: من مطمئنم همه چیز خوب پیش میره. ستاره کمی خیالش راحت شد و با هم راهی مدرسه شدند.

وقتی به مدرسه رسیدند ستاره یک خانم مهربون رو دید که با لبخند دم در منتظرش ایستاده بود. خانم مهربون راه رو به ستاره نشون داد و تا کلاس همراهیش کرد. وقتی به کلاس رسیدند ستاره دید بعضی از دوستاش زودتر از اون رسیدن. هرکدوم از بچه‌ها ظاهر متفاوتی از همدیگه داشتند و این برای ستاره جالب بود. بعضی‌هاشون صندلی مخصوص خودشون رو داشتند و روش نشسته بودند. بعضی‌هاشون مثل ستاره عصا داشتن. بعضی‌هاشون عینک یا لوازم مخصوصی داشتند. ستاره حتی از دیشب هم هیجان‌زده‌تر بود، وقتی میدید این‌همه بچه متفاوت دارن با هم حرف میزنن و بازی میکنن خیالش راحت میشد که اون هم میتونه دوست پیدا کنه و بقیه اون رو هم دوست خواهند داشت.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان