دانلود و خرید کتاب زنده ماندن استارتاپ استیون اس. هافمن ترجمه میلاد شاهواروقی فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زنده ماندن استارتاپ

کتاب زنده ماندن استارتاپ نوشتهٔ استیون اس. هافمن و ترجمهٔ میلاد شاهواروقی فراهانی و زهرا سادات خرازان و امیرحسین اصفهانی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است. راهبردهای عملی برای آغاز کسب و کار، غلبه بر موانع و پیروز شدن در این کتاب آمده است.

درباره کتاب زنده ماندن استارتاپ

شاید تاکنون فکر راه‌اندازی استارتاپ به ذهنتان خطور کرده باشد و یا تصمیم دارید صاحب کسب‌وکار شخصی خود باشید. احتمال آن هم وجود دارد که کسب‌و‌کار خود را دارید و تصمیم دارید آن را توسعه دهید. اما نکات متعددی در ارتباط با تبدیل ایده به کسب‌وکاری موفق وجود دارد که در صورت عدم توجه به ‌آن‌ها، ممکن است کسب‌وکار شما شکست بخورد و به اصطلاح وارد دره مرگ شوید.

از زمانی که ایده اولیه شکل می‌گیرد تا زمانی که بتوانید آن‌ را عملی سازید، لازم است به برخی مفاهیم از جمله تشکیل تیم، شناسایی دقیق مسئله و ارائه راه‌حل مناسب، تحقیق و مطالعه بازار، معرفی مناسب محصول یا خدمت، توانایی مذاکره با سرمایه‌گذار و... توجه کنید. صرفا داشتن ایده عالی نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت کسب‌وکار باشد؛ چراکه نحوه پیاده‌سازی ایده، رساندن محصول به دست مشتری، زمان‌بندی بازار و سایر عوامل نیز حائز اهمیت است. از سویی دیگر، تنها داشتن منابع مالی فراوان نیز کافی نیست چراکه در صورت عدم استفاده بهینه از منابع با وجود هزینه‌های بالای استارتاپ، ممکن است به‌زودی منابع شما پایان پذیرد و نتوانید مراحل تبدیل ایده به محصول یا خدمتی مقیاس‌پذیر و تکرارپذیر و در مجموع چرخه عمر استارتاپ را با موفقیت سپری کنید.

کتاب کنونی که به قلم استیون هافمن معروف به کاپیتان هاف نگارش یافته است، حاصل سال‌ها فعالیت در سیلیکون ولی، تجربه همکاری با استارتاپ‌های مختلف و شکست‌ها و پیروزی‌های متعدد است. نویسنده سعی داشته است حاصل تجربیات خود طی مدت زمانی بطور تقریبی ۴۰ساله را با نگارش این کتاب، در اختیار افرادی قرار دهد که به دنبال راه‌اندازی استارتاپ و کسب‌و‌کار خویش و یا به‌دنبال کارآفرینی هستند و لازم است پیش از آن دیدگاه خوبی نسبت به مسیر کارآفرینی داشته باشند.

مترجمین کتاب حاضر، سعی کرده‌اند با بررسی دقیق این اثر و سازگاری آن با زیست‌بوم استارتاپی کشور و با توجه به تجربیاتی که در این زمینه داشته‌اند، اثری ارزشمند را به جامعه استارتاپی و کارافرینی کشور ارائه دهند که از یک سمت، افراد دیدگاه مناسبی نسبت به مفاهیم مربوط به این حوزه کسب کنند و از سویی دیگر به رشد و تقویت این زیست‌بوم کمک شود .

نکته پایانی که لازم است بدان توجه شود نقل قولی از Josiah Humphrey بنیان‌گذار Appster است:

«می‌توانم هزاران شکست که در این سال‌ها داشته‌ایم را نام ببرم. با این حال و همه‌ٔ این شکست‌ها، ما شرکتمان را به یکی از بهترین شرکت‌ها در صنعت خودمان تبدیل کردیم. پس به یاد داشته باشید هر زمانی که شکست می‌خورید این را به خودتان یادآوری کنید: ‌ زندگی همیشه راه من رو نمیره، اما من همیشه یه راهی پیدا می‌کنم.»

خواندن کتاب زنده ماندن استارتاپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

روز یک طالع بین
حسین بیدارمغز
با میوه ها و سبزی های رنگی، یاد می گیری می خندی
ساکستون فرایمن
۹۹ راز برای ساختن ژن برتر که باید بدانید!
علی زهتاب صالحی
مهم نیست که چقدر خوب هستید مهم این است که می خواهید چقدرخوب باشید
پال آردن
هوش کسب و کار و مدیریت کسب و کار
پوریا پناهی نژاد
داستان هایی در سالیانی نه چندان دور
کورش هدایتی
بازی و تاثیر آن بر رشد کودک
مرضیه خمسه
ماجراچی اوشاق؛ من پرستارام
امیلی بومون
هزار تصویر ناتمام
هدا ترخان
آقا کلاه آهنیتو به من میدی؟ خاطرات غلامرضا هدایتی شهیدانی
محمد علیزاده
قصاید و غزلیات خواندنی سنایی
احسان عظیمی
گامی به سوی وحدت اسلامی
مرتضی الرضوی
چگونه به هر نوع مخاطبی ارائه مطلب کنیم؟‮‬
مارک رودز
تکیه گاه
آمنه اسکندرپور
ثروتمندترین مرد بابل
جورج ساموئل کلاسون
بررسی حقوقی جرایم محیط زیست و مرتبط با منابع طبیعی
امین شفیعی
شمیم جادو
کلیف مک نیش
ایجاد تاب آوری معنوی و روانی
گرنت اچ. برنز
سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (مدرنیست)
سیدعلی نوری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان