دانلود و خرید کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان زهره واحدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان اثر زهره واحدیان

کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان

معرفی کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان

کتاب دو پروانهٔ سفید در یک کهکشان اثر زهره واحدیان است که در انتشارات آسیابک به چاپ رسیده است. ویراستاری این کتاب را علی باباجانی به عهده داشته است. دو پروانهٔ سفید در یک کهکشان که درون‌مایه‌ای مذهبی دارد از مجموعهٔ قصه‌های تاریخی قاصدک است.

درباره کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان

بال شب‌پره‌ها همیشه از حرارت چراغ شکارچی می‌سوخت و زشتی همیشه مهمان بال شب‌پره‌ها بود. تا اینکه پروانه‌ای از کهکشان برای نجات آن‌ها به جنگل آمد و آن‌ها را با خود به سرزمینی که خورشید مهمان آن بود برد تا از نور خورشید بهره ببرند و از گیاهان خوش‌طعم آن بنوشند. اما کم‌کم شب‌پره‌ای تصمیم گرفت خود حاکم آنجا شود ...

این کتاب به شکلی نمادین داستان‌های دینی را برای کودکان روایت می‌کند.

کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی الف و ب است و به کودکانی که مایل هستند با مفاهیم و داستان‌های دینی آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

درباره زهره واحدیان

زهره واحدیان در دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در خراسان رضوی متولد شد. او پس از طی‌کردن دوران کودکی خود در ابتدای نوجوانی به همراه همسر خود راهی شهرهای جنگ‌زدهٔ غرب کشور و شهر سنندج شد. بعدها او ساکن شهر قم شد و سرانجام اولین کتاب خود را به‌ نام باغبان مهربان در سال ۱۳۸۷ به چاپ رساند. اغلب کتاب‌ها و داستان‌های زهره واحدیان در زمینهٔ کتاب‌های داستانی به روش غیرمستقیم است که در دل خود مسائل عمیق دینی و مذهبی را برای کودکان بیان می‌کند.

بخشی از کتاب دو پروانه سفید در یک کهکشان

پروانه سفید با عده‌ای از شب‌پره‌ها پرواز کرد و از جنگل خارج شد تا به کهکشان پروانه‌های سفید رسید. شب بود. شب‌پره‌ها گفتند: «اینجا هم که شب است.»

پروانه سفید گفت: «باید منتظر خورشید بمانیم تا طلوع کند.» همه با هم بر نوک تپه‌ای منتظر شدند. کم‌کم‌ خورشید زیبا طلوع کرد و با روشنایی روز، زشتی‌ها و سیاهی بال‌های آنها دیده شد. همه نارارحت شدند. پروانه سفید وقتی آنها را ناراحت دید گفت: «نور خورشید سیاهی بال‌های شما را پاک می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان