دانلود و خرید کتاب بمب فروش هدا ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بمب فروش اثر هدا ناصری

کتاب بمب فروش

نویسنده:هدا ناصری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بمب فروش

کتاب الکترونیکی «بمب فروش» نوشتهٔ هدا ناصری در انتشارات خادم الرضا (ع) چاپ شده است. این کتاب آشنایی با سه مهارت ضروری ویژه فروشندگان حرفه‌ای را در بر دارد.

درباره کتاب بمب فروش

در صورتی که مایل هستید به فروشنده‌ای حرفه‌ای تبدیل شوید، سه مهارتی که در این کتاب بررسی شده است را فرا بگیرید. این مهارت‌ها همان‌هایی است که تنها ۲۰درصد فروشندگان به آن‌ها توجه می‌کنند و ۸۰‌درصد بقیه نسبت به آن‌ها بی‌اطلاع یا بی‌اعتنا هستند. فروشندگانی که در گروه ۲۰‌درصدی‌ها قرار می‌گیرند، همان بمب‌های فروش هستند. شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید.

سه فصل این کتاب به این شرح است:

فصل اول: هوش هیجانی

فصل دوم: اعتماد به نفس

فصل سوم: شخصیت‌شناسی

کتاب بمب فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بمب فروش

«خودآگاهی به‌عنوان یکی از مهارت‌های هوش هیجانی، توانایی شناسایی و درک احساسات و عواطف فرد است. یک فروشنده و یا بازاریاب حرفه‌ای خودآگاه، خوب می‌داند زمان و انرژی مشتری را در حول محور کدام حالات احساسی‌اش مدیریت و کنترل کند. یک فروشنده با نمره خودآگاهی بالا معمولاً کمتر عصبانی می‌شود، این افراد سعی می‌کنند کمتر مشتریانشان را دچار ناامیدی کنند، یا به‌عبارت‌دیگر بازاریابان خودآگاه به مشتریان خود کمتر احساساتی را منتقل می‌کنند که خود از آنها ناآگاه هستند. معمولاً احساساتی را القا می‌کنند که خودشان بر روی آن مدیریت دارند. خود نظم‌دهی و تأثیر آن بر هوش هیجانی در فروش: خود نظم‌دهی که به کنترل انگیزشی نیز شناخته می‌شود، توانایی کنترل و تطبیق احساسات خاص خود به منظور سازگاری با موقعیت دیگران و یا اجتناب از ناآرامی در آنها است. فروشنده و یا بازاریابی که مقررات درونی بالایی دارند بهتر از سایر فروشنده‌ها می‌توانند احساسات منفی خود از قبیل ترس، اضطراب و یا آزردگی در مکالمات فروش خود را کنترل کنند. این افراد معمولاً قادر به ایجاد شور و انگیزه برای انرژی رسانی به عملکرد شغلی خود در طولانی مدت هستند. مهارتهای اجتماعی و تاثیر آن بر ھوش ھیجانی در فروش: مھارتھای اجتماعی به عنوان یکی از مهارت‌های هوش عاطفی یا ھیجانی، توانایی داشتن آگاهی اجتماعی ایجاد ارتباطات معنادار، ایجاد رابطه و حفظ روابط در یک دوره زمانی طولانی می‌باشد. یک متخصص فروش که دارای مهارت اجتماعی بالایی است خوب می‌تواند مشتریان خود را جذب کند و می‌توان گفت در زمینه فروش فرد موفق‌تری خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۵۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان