دانلود و خرید کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی رضا پاکدامن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی اثر رضا پاکدامن

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

معرفی کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی نوشته رضا پاکدامن است. این کتاب را انتشارات انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است.

درباره کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی

حجمی انبوه از قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت‌‌های اقتصادی دولتی و عمومی موجب غیرشفاف شدن محیط اقتصادی کشور شده و حتی زمینه بروز فساد را فراهم کرده است. زیرا در محیطی کسب‌وکار که مقرراتی محدود و شفاف حاکم باشد، امکان بروز فساد محدودتر خواهد شد.

اعتقاد نویسنده بر این است که ضابطه‌مند کردن معاملات دولتی از طریق تنظیم قوانین و مقررات و تهیه الگوهای قراردادی همسان توسط دولت نقش مهمی در انضباط اقتصادی و افزایش کارایی بخش دولتی دارد.

کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی به بررسی نظام حقوقی فعلی حاکم بر معاملات دولتی و بخش عمومی و نقد ضعف‌های آن با رویکرد افزایش کارایی و انضباط اقتصادی در فعالیت‌های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و عمومی می‌پردازد.

این کتاب می‌تواند منبع مناسبی برای کلیه طرف‌های ذی‌ربط با معاملات صورت‌گرفته با بخش‌های دولتی و عمومی، اعم از مدیران شرکت‌های دولتی، عمومی و خصوصی، نهادهای نظارتی و حسابرسان و دانش‌پژوهان و دانشجویان باشد. 

خواندن کتاب نظام حقوقی مناقصات و معاملات دولتی و عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

قنبری
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

کتاب مفیدی است اما وقتی قیمت بالا براش می گذارید حداقل متن اون باید خالی از اشکالات املایی باشه. خیلی جاها کلمه ها نصف نصف تایپ شدند و خودم باید حدس بزنم منظور جمله چیست. یکی دو مورد هم نیست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۸۷,۱۰۰
تومان