دانلود و خرید کتاب تغییر شغل کتی پایوترووسکی ترجمه سیده‌ژاله موسوی‌نصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تغییر شغل

کتاب تغییر شغل نوشتهٔ کتی پایوترووسکی و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده است. این اثر، یک راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و نیز کسب درآمد بیشتر است. این کتاب جزء مجموعه کتاب‌های «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» است. فرایندی که در این کتاب پیشنهاد شده، طی ۱۵‌سال و بر روی ۱۰۰ها نفر آزمایش شده است.

درباره کتاب تغییر شغل

کتاب تغییر شغل در ۱۷ فصل می‌کوشد به افرادی که تمایل به تغییر شغل خود دارند اما به هر دلیلی از این کار می‌هراسند، کمک کند.

با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید با چگونگی کشف مشاغل تازه‌ای که با علائق، سبک زندگی و مهارت‌های شما هم متناسب باشند، آشنا شوید.

ویراستاریِ کتاب تغییر شغل بر عهدهٔ خلیل رضوی بوده است.

خواندن کتاب تغییر شغل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که دوست دارند شغل خود را تغییر دهند اما از این کار ترس و هراس دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تغییر شغل

«مصاحبه اطلاعاتی فرایند صحبت با یک فرد متخصص برای به دست آوردن دید خودی‌ها از یک شغل است. مصاحبه با افراد متخصص در زمینه شغلی که در نظر گرفته‌اید باعث می‌شود در وهله اول نحوه شروع کار، مزایا و معایب این شغل و آموزشی که توصیه می‌کنند، حقوق مورد انتظار و مسیر معمولی شغلی را بدانید. این اطلاعات می‌توانند تا حد زیادی در فرایند تغییر شغلی موثر باشد، چون به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتری گرفته و برنامه‌های انتقال شغلی موفق را کنار هم قرار دهید.

برای مثال، چند سال قبل من یک مصاحبه اطلاعاتی داشتم که زندگی مرا تغییر داد. در آن زمان به عنوان بازاریاب در یک صنعت با تکنولوژی بالا کار می‌کردم و در یک کارگاه توسعه حرفه‌ای با موضوع چگونه سرپرست بهتری شویم شرکت کرده بودم. وقتی منتظر بودم کلاس شروع شود، بیوگرافی ارائه‌دهنده را خواندم. او مشاور شغلی بود. این عنوان شغلی را قبلاً نشنیده بودم و به نظرم جذاب رسید.

هنگام استراحت بین کلاس‌ها نزد مربی رفته و با هیجان از او پرسیدم، "به عنوان مشاور شغلی چه‌کار می‌کنید"؟ او جواب داد، "من با نوجوانان برای کمک به تعیین و محقق کردن اهداف شغلی آن‌ها کار می‌کنم. این شغل را دوست دارید"؟ گفتم، "بله. خیلی جالب است. هر مراجعه‌کننده‌ای با دیگری متفاوت است، بنابراین تنوع زیادی وجود دارد و من باید در نحوه حمایت از آن‌ها خلاقیت به خرج دهم. عالی است"! او گفت، "بله خوب است، ولی جنبه‌های منفی نیز دارد. چون برای خودم کار می‌کنم، گاهی درآمد من غیرقابل پیش‌بینی است، به همین دلیل کارهای اضافی انجام می‌دهم، مثل این سمینار. به اضافه این‌که به طور اتفاقی با مراجعه‌کننده‌ای که واقعاً گیر افتاده و بدون در نظر گرفتن کمکی که به او کرده‌ام موفق نمی‌شود قطع همکاری می‌کنم. این می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد".

بابت اطلاعاتی که در اختیارم قرار داده بود از او تشکر کرده و هیجان‌زده به صندلی خود برگشتم. من از تنوع و خلاقانه بودن این شغل هیجان‌زده شده بودم. ایده کار کردن برای خودم به نظر جالب می‌رسید. من تجربه بازاریابی داشتم و می‌توانستم لذت فرایند درآمد کافی داشتن را درک کنم.»

امیر بلخ
شکور لطفی
امیدواری بی تدبیر (جلد دوم؛ گزارش)
علی محمدزاده
مقدمه ای بر فتوگرامتری و کابربردهای آن در عمران و باستان شناسی
غلامرضا ادیب فر
تصویرسازی مدرن
پدرام حکیم زاده
آشنایی با بزرگ علوی
حیدر کریم‌پور
مدیریت زمان در تدریس کلاس های چندپایه
حافظ مرادی
تجزیه و تحلیل عوامل موثر شبکه های ماهواره ای غربی بر پوشش دختران جوان
بهاره مقتدری
مقدمه ای بر اخلاق، فناوری و مهندسی
ایبو فن دو پول
‫‬‭‭Fundamental Steps in Legal English Texts‬‬ (Volume 2)
طاهر حبيب زاده
مبانی ارتباطات غیرکلامی برای کتابداران و اطلاع‌رسانان
داود آقارفیعی
حسابداری مدیریتی
محمدرضا علیرضائی
شبی در سانفرانسیسکو
عسل عرفانیان
استوری باز
شکیبا خسروی
نقش هنرهای خیابانی در ترویج حقوق بشر
سارینا گرجی نژاد
شخصیت، منشأ انگیزش و هیجان
علیرضا گل محمد
درآمدی بر فلسفه
سیدعابدین بزرگی
بررسی فقهی و حقوقی عدم نفع
نوشین اکبری دوبرجی
زمین شناسی مهندسی
داود فریدونی
حاضر! من فضلک! شکرا!
رضا حیدری ابهری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۲۱۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان