دانلود و خرید کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها ترجمه حبیب‌اله محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها اثر حبیب‌اله محمدی

کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها

معرفی کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها

کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها نوشته حبیب‌اله محمدی و محمد میلانی است. این کتاب راهنمای «عملی» شامل مثال‌های کاربردی مصور در بازرگانی بین‌المللی امروز است. 

درباره کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها

ضرورت به‌کارگیری اسناد بین‌المللی بر اساس استانداردهای متعارف، موضوعی نیست که به‌آسانی بتوان از آن گذشت؛ به‌ویژه هنگامی که جهان در آستانه ورود به قرن بیست و یکم قرار دارد و روش استفاده از مخابره الکترونیکی اسناد تجاری EDI در سطح بین‌المللی فراگیر شده است. واضح است که پس از مخابره اسناد در صورت وجود هرگونه اشتباه و ازقلم‌افتادگی، متوقف کردن پیام از طریق کامپیوتر و اینترنت و تصحیح مجدد آن بسیار مشکل، دردسرساز و زیان‌آور است؛ زیرا اسناد تجاری تعهدآور بوده و عواقب حقوقی خواهند داشتت؛ لذا دسترسی به مثال‌های مصور همراه با فهرست کنترل کامل اسناد ضرورت داشته، به‌نحوی‌که قبل از مخابره، کلیه اسناد تجاری مطابق فهرستی مدون بازبینی و ممیزی شوند تا امکان هرگونه اشتباهی حذف گردد. بدین منظور شرکت چاپ و نشر بازرگانی در جهت ارائه دانش‌های ذی‌ربط و ارائه فهرست کنترل کامل اسناد تجاری نسبت به نشر کتاب حاضر که از طرف سازمان بانک‌های سوییس تهیه شده است، اقدام کرده است.

در بخش اول و دوم کتاب نحوه تنظیم و تکمیل فرم‌ها و اسناد تجاری براساس اصول اعتبارات اسنادی توضیح داده شده است. در بخش سوم کتاب عمده‌ترین واژه‌های تجارت بین‌الملل در زمینه اعتبارات اسنادی آورده شده است و در بخش چهارم و پنجم کتاب آخرین تغییرات و اصالحات و همچنین متن کامل قوانین و مقررات رسمی متحدالشکل اعتبارات اسنادی که در حال حاضر جاری و نافذ است، آورده شده است.

کتاب حاضر می‌تواند ضمن ارائه کمک شایانی به بازرگانان، اطلاعات بانکی و تجاری واردکنندگان و صادرکنندگان را بر اساس جدیدترین اصول اعتبارات اسنادی به‌روز کند. هدف از تهیه این کتاب، کمک به اجرای عملیات اسنادی بانکی به‌ویژه تهیه و تکمیل و کنترل اسناد است.

خواندن کتاب اصول اعتبارات اسنادی (L/C) UCPDC-600 و راهنمای تکمیل فرم ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه بازرگانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان