دانلود و خرید کتاب بالا گروه نویسندگان دیزنی ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بالا اثر گروه نویسندگان دیزنی

کتاب بالا

معرفی کتاب بالا

کتاب بالا نوشته گروه نویسندگان دیزنی است و با صدای محدثه زردکانلو در انتشارات سایه‌گستر منتشر شده است. این کتاب به شکل کمیک منتشر شده است.

داستان تصویری، داستان مصور یا همان کمیک یکی از شیوه‌های محبوب انتقال یک داستان و قصه است. مخاطبان داستان‌های تصویری فقط کودکان نیستند و داستان‌های کمیک زیادی برای بزرگسالان هم وجود دارد.

از معروف‌ترین مجموعه داستان‌های تصویری می‌توان به ماجراهای تن‌تن و میلو در دههٔ ۱۹۲۰ اشاره کرد. در ژاپن هم این رد و نشان این سبک را می‌توان در مانگا پیدا کرد.

درباره کتاب بالا

این کتاب داستانی تصویری برای کودکان است. کودکان می‌توانند تصویر به تصویر با اتفاقات داستان پیش بروند و مانند یک انیمیشن تصاویر را دنبال کنند. این کتاب درباره رؤیای یک پیرمرد ۷۸ساله بادکنک فروش به نام کارل است که به واقعیت تبدیل می‌شود. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و به آبشار بهشت در آمریکای جنوبی برود تا رؤیای قدیمی خودش و همسرش که فوت کرده است را واقعی کند. پسر بچه‌ای به نام راسل به طور اتفاقی با کارل همراه می‌شود. اما این سفر چندان که فکر می‌کنند بی‌خطر نیست.

سال ۲۰۰۹ انیمیشن بالا ساخته شد و نامزد دریافت ۵ اسکار شد که ۲ جایزه از ۵ جایزه را در زمینهٔ «بهترین انیمیشن» و «بهترین موسیقی» از آن خود کرد. این انیمیشن نامزد دریافت ۲۷ جایزه در زمینه‌های مختلف است و ۳۴ جایزه گرفته است.

خواندن کتاب بالا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم .

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۰۱۵۱۳
۱۴۰۲/۰۵/۱۹

من از این کتاب خیلی خوشم امد♡

ژیلا
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

عالیه نیست توصیه اصلا نمیکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان