دانلود و خرید کتاب رستگاری در آسمان هشتم حمیرا نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رستگاری در آسمان هشتم اثر حمیرا نظری

کتاب رستگاری در آسمان هشتم

نویسنده:حمیرا نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رستگاری در آسمان هشتم

کتاب رستگاری در آسمان هشتم نوشته حمیرا نظری است. این کتاب جذاب را انتشارات موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر کرده است.

درباره کتاب رستگاری در آسمان هشتم

کتاب رستگاری در آسمان هشتم رمانی جذاب  درباره خاطرات یک خادم در زمان حضورش در حرم مطهر امام رضا (ع) و اتفاقات شیرین و خارق‌العاده و معجزاتی است که زیر سقف منور بارگاه امام هشتک اتفاق می‌افتد. در کنارش داستانک‌های کوتاهی هم گنجانده شده از صفات بارزی که امام (ع) به آنها تاکید داشتند روایت می‌کند. 

زبان این اثر جذاب و روان است و کمک می‌کند خواننده خودش را در حرم امام رضا(ع) ببیند و حال و هوای آنجا را بهتر درک کند. رستگاری در آسمان هشتم نتیجه‌ هم‌نشینی با چشمه‌ نور است. هم‌ذات پنداری با خادمین افتخاری حرم امام رضا(ع) و بیان خاطرات و دلنوشته‌های آن‌ها است.  

خواندن کتاب رستگاری در آسمان هشتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رستگاری در آسمان هشتم 

باورم نمی‌شد دعوت‌شده باشم . از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختم. اولین روز زمستان، بهار مهمان‌خانه‌ام شده بود. هنوز موبایل دستم بود و به پیامکی که برایم ارسال‌شده بود نگاه می‌کردم. پیامکی از جانب دوست، که مرا لایق هم‌نشینی خود دانسته و دعوتم کرده . کسی که مهرش بدجوری به دلم نشسته و فقط و فقط دیدارش آرامم می‌کرد.

دوسال پیش، روز عرفه، وقتی بعد از مراسم نماز، چادرم را کمرم بستم و بلند شدم مهر و کتاب‌های روی زمین را جمع کنم ، فکرش را هم نمی‌کردم که لیاقت خدمتگزاری زائران دوست را داشته باشم. مراحل سختی را پشت سر گذاشتم؛ از آزمون و مصاحبه و کسب شرایط لازم گرفته تا کشیدن انتظاری سخت برای فهمیدن نتیجه ؛ و حالا نتیجه آمده بود.

باید باروبنه‌ام را می‌بستم و راهی می‌شدم. می‌دانستم اشتیاق او برای دیدار، بیشتر از من است. حتی راه را هم برایم هموار کرده. با اولین تماس توانستم دوتا بلیت هواپیما بگیرم. یکی برای خودم و یکی برای همسرم.

حمل‌ونقل هوایی هم برای خودشان، تپه سلام دارند . صدای سلام‌ و صلوات مسافران، سالن هواپیما را پرکرده بود. گنبد طلایی بارگاهش دیده می‌شد. اشک توی چشمانم جمع شده بود. خدارا هزار بار شکر می‌کردم به خاطر این توفیق که در خدمت مولا و زائرانش باشم. به‌عنوان خادم افتخاری همان چیزی که آرزویم بود


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان