دانلود و خرید کتاب سرسپرده سمیرا خطیب‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرسپرده اثر سمیرا خطیب‌زاده

کتاب سرسپرده

معرفی کتاب سرسپرده

کتاب سرسپرده نوشته سمیرا خطیب‌زاده این کتاب زندگی‌نامه سردار شهید هاشم کلهر معاون گردان مقداد لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است که در انتشارات روایت ۲۷ بعثت منتشر شده است. این کتاب یکی از جلدهای مجموعه بیست و هفت در ۲۷ است.

درباره کتاب سرسپرده

مجموعه کتاب‌های ارزشمند بیست و هفت در ۲۷ در برگیرنده سرگذشت‌نامه‌های بیست و هفت تن از فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله طی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که پژوهش و نگارش آن ها در این مرکز بهار ۱۳۹۱ آغاز شده است.

پژوهش و نگارش آن ها در این مرکز بهار ۱۳۹۱ آغاز شده است.

روایت داستانی و لحن صمیمی این مجموعه به مخاطب خود این امکان را می‌دهد که با متنی جذاب و خواندنی روبه‌رو شود و با توجه به روند تحقیقاتی مؤسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله، آثار این مجموعه مبتنی بر واقعیت‌های زندگی این سرداران شهید خواهد بود و از این منظر، مخاطبان با زندگینامه‌هایی به دور از بزرگنمایی، شعارزدگی، و خیال‌پردازی روبه‌رو خواهند بود. مؤسسه فرهنگی هنری روایت ۲۷ بعثت امیدوار است تا این مجموعه مورد پسند نسل نوی انقلاب و همچنین دوستداران ادبیات دفاع مقدس قرار گیر و بتوانند مردان بزرگ را بهتر بشناسند.

این کتاب حاوی داستان پرماجرای حیات دنیوی شهید هاشم کلهر معاون گردان مقداد لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است که پس از طی مراحل پژوهش و نگارش انتشار پیدا کرده است. این اثر شما را با زندگی یکی از مشهورترین فرماندهان جنگ آشنا می‌کند.

خواندن کتاب سرسپرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان